Rottetreff på Østlandet!

Moderator: Styret 2019

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Rottetreff på Østlandet!

Legg innav wollf » 13 okt 2013, 22:04

ta med ta med. vi har masse morsomme arangement til barn. kommer altid barn og det har vært kjempe vellykket hver gang. blir så glad da. datter vi er 1 år og ha alt vært med på 3 rottetreff hun. 2 i vest og 1 i øst. første gang var hun 4 uker og andre gang var hun 8 uker ;)

Brukeravatar
Tullerusk
Stjeler mat
Sted: Askøy
Kontakt:

Legg innav Tullerusk » 14 okt 2013, 19:32

Gleder meg :boing: Kommer også til å ha ein stand :cheerful:
Gutta boys frå ghetto kullet: Rascal & Devon <:3 )~~~
frå Hinduistiske guder kullet: Shiva <:3 )~~~
frå Bibelkullet: Goliat <:3 )~~~

Hvil i fred:
Hetti & Netti
:sove:

http://dragon-rats.blogspot.no/

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 14 okt 2013, 20:39

supert :boing:

til info er det 1-2 ledige seter i bilen fra Bergen til festen

Brukeravatar
Milla
River avispapir
Kjønn: Kvinne
Sted: Drammen

Legg innav Milla » 15 okt 2013, 10:35

Om jeg er så heldig å har bil den dagen, så kan jeg plukke opp folk på togstasjonen i Drammen og Mjøndalen som skal videre til Sanca :smile:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Sted: Over alt
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 15 okt 2013, 17:31

snille milla :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Brukeravatar
Milla
River avispapir

Legg innav Milla » 15 okt 2013, 22:42

Tonje Lenore skrev:snille milla :cheerful:

Alltid :cheesy:
Bare tenkte det blir litt kaldt for rottene, de som har med, og gå evt fra mjøndalen stasjon og over til Sanca.
Kommer sikkert til å bli forvirra selv, siden jeg ikke var klar over at der faktisk var en vei fra bak BS og inn til det boligfeltet :crazy:

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Sted: Over alt
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 15 okt 2013, 23:52

Haha, det har jeg visst leeeenge, treig du :thhpt:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Brukeravatar
Milla
River avispapir

Legg innav Milla » 16 okt 2013, 10:31

Tonje Lenore skrev:Haha, det har jeg visst leeeenge, treig du :thhpt:

En bitteliten smule :giggle:

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 16 okt 2013, 20:26

ikke glem at rm1 selges på festen

Brukeravatar
sanca
Alfatryne
Sted: Krokstadelva

Legg innav sanca » 17 okt 2013, 00:49

Milla skrev:
Tonje Lenore skrev:snille milla :cheerful:

Alltid :cheesy:
Bare tenkte det blir litt kaldt for rottene, de som har med, og gå evt fra mjøndalen stasjon og over til Sanca.
Kommer sikkert til å bli forvirra selv, siden jeg ikke var klar over at der faktisk var en vei fra bak BS og inn til det boligfeltet :crazy:

Kjempesnilt, Milla! Ja, veien har alltid vært der, men har vært stengt med store steiner i hvertfall i 15 år, så ikke så rart du ikke visste ;)
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Sara Syversen
River avispapir
Sted: Østfold
Kontakt:

Legg innav Sara Syversen » 18 okt 2013, 00:32

Når klokka begynner det ?
Og når slutter det ?
Var det ingangspenger ?

Hva kan det være for eksempel man tar medsom premie til loddutdalget ?
A life is a life no matter how small

Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 18 okt 2013, 01:45

Begynner 12. Inngangs penger står i første innlegg. Og man kan ta med hengekøye, hjemmelaget rottegodis, mais, kjeks, babymat osv

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 18 okt 2013, 01:45

Begynner 12. Inngangs penger står i første innlegg. Og man kan ta med hengekøye, hjemmelaget rottegodis, mais, kjeks, babymat osv

Brukeravatar
Matmor
Gammelrotte
Sted: Sandefjord

Legg innav Matmor » 21 okt 2013, 18:22

Jeg tar gjerne imot påmeldinger til kjælerotteutstillingen :happy: Send helst e-post da pm-kassen min går så fort full.

Grunnen til at jeg ønsker påmeldinger til denne konkuransen er at hvis det blir mange påmeldte må vi kanskje begrense hvor mange som kan bli med - og det er greit i vite hvilke klasser som er aktuelle før rosettene får tekst!

Til styret: Er rosettene bestilt eller kjøpt allerede, forresten?

Som vanlig: klassene er 8 uker til 18 måneder, og over 18 måneder, fordelt på kjønn. Hvis det blir få påmeldte i noen klasser kan det hende vi velger å slå sammen klasser. Det er mest aktuelt for seniorene hvor det av og til har vært bare én rotte av det ene kjønnet.
Bare friske og snille rotter stilles ut, men det er ikke et problem å stille ut rotter som har skjønnhetsfeil i form av et øre som er jafset på eller en avbitt haletipp, så lenge sårene er grodd.
HUSK: siden det er lite forskjell mellom rottene i teten kan mangelfull negleklipp ødelegge for en seier. Det kan i alle fall ødelegge håndleddene til dommeren...

Rotter som skal stilles ut må komme til dommeren i eget reisebur, som kan inneholde strø og en eller annen fuktig frukt som ikke er rød.

Blir det mange påmeldte forsøker vi å ordne det slik at alle som vil stille, får stille med minst én rotte :cheer:

Ellers: jeg tar ikke ansvar for noen agilitykonkuranse, men tar med banen hvis noen andre vil organisere det enten som konkuranse eller som lek.

Og ikke minst: jeg tar med det nye leketøyet, som er en ultralyddetektor som kan brukes til å tyvlytte på rotter. Når de da har noe å si :wink:

Ellers klarer jeg vel å få med meg noen sjokolademuffins eller noe liknende. Sanca vil sikkert ha beskjed om hvem som stiller med kake...

Hvis det er noen interesse for å kjøpe rottekort eller den typen hengekøyer jeg pleier å lage (se hjemmesidene mine) kan jeg ta forhåndsbestillinger og la NTF få en form for "standpenger". Erfaringsmessig kommer jeg ikke til å ha tid til å passe en stand, så det er ikke noe poeng i å reservere bord til standet.

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 21 okt 2013, 18:32

Jeg vil gjerne minne om at jeg driver med omplassering, og har mulighet til å ta med rotter til treffet om noen ønsker seg omplasseringsrotter! Jeg kommer også til å ha stand, selge hengekøyer - kanskje noen hjemmelagde godbiter og litt av hvert så jeg kan få tjent inn litt veterinærutgifter til omplasseringsrottene! Om noen finner noe på siden min som de ønsker å kjøpe så si ifra - så tar jeg det med!!

http://rotteslottet.blogspot.no

Tar nok med et par rotter for kosens skyld også <3
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Gå tilbake til «Informasjon fra styret»