Sakliste - Årsmøte 2016

Moderator: Styret 2019

Brukeravatar
Kesia Madeleine
Klatrer på møblene
Kjønn: Kvinne
Sted: Bergen

Re: Sakliste - Årsmøte 2016

Legg innav Kesia Madeleine » 18 mar 2016, 17:35

Man bør absolutt kunne få stille spørsmål uten at det blir sure miner. Spesielt når foreningen har gått i mot egne vedtekter. Ja det ble nevnt på sakslisten om hvorfor den kom ut sent, men det burde gjerne blitt varslet litt tidligere og bedre at sakslisten kom til å komme ut sent slik at medlemmene hadde vært mer OBS på at de måtte være på forumet daglig for å få med seg når de kunne stemme. Det virker dessverre som at flere medlemmer ikke fikk anledning til å stemme siden alt kom så brått på. Dette er veldig kjedelig ettersom hver eneste stemme betyr mye i en så liten forening.
Jeg fikk selv stemt, men så ble sakslisten endret og stemmene ugyldig. Fikk ikke stemt før fristen var gått ut, men håper stemmene kom med likevel.
Kanskje styret kan vurdere å sende ut innkalling pr. mail, brev eller evt. sms neste år slik at flere medlemmer rekker å planlegge/få med seg når årsmøtet skal være og når sakslisten kommer ut? Selv om det er ønskelig at flere bruker forumet jevnlig så lar det seg gjerne ikke gjøre i praksis. Viktig informasjon bør kanskje gies ut på en annen måte enn på forumet ettersom det ofte er lav aktivitet/besøksmengde her. Det er ihvertfall et forslag fra meg i og med at det ble en veldig kjedelig situasjon for mange dette her..
Lykke til til det nye styret!
~ Kyros, Soul on ice, Yaru, Naga og Nihilus ~ <3

<3 Levi, Titus, Tiras og Akira <3

Brukeravatar
Troya
Tisser i køyene
Sted: Oslo

Legg innav Troya » 18 mar 2016, 17:55

Jeg tenker vi skal være glad det fortsatt er et styre jeg og at NTF eksisterer. For er ikke mange som har vist engasjement i det hele tatt...
Styremøtedato kom plutselig, fordi jeg av personlige grunner ikke var sikker på når jeg kunne ha det, men plutselig ble det en åpning i timeplanen.
Ellers kunne jo en av dere andre gjerne hatt det ;)

Brukeravatar
Troya
Tisser i køyene

Legg innav Troya » 18 mar 2016, 17:58

Rex Rottemann skrev:At man trenger et styre, burde ikke komme så brått på.

Det kom ikke brått på at vi trengte et styre, men det var plutselig noen reddende engler som skjønte at NTF's fremtid sto på spill her og slang seg med i valget i siste liten. Heldig for oss! :) For var faktisk ikke nok folk til å fylle alle postene...

Rex Rottemann
Pinky

Legg innav Rex Rottemann » 18 mar 2016, 19:02

Så får man jo bare ønske det nye styret lykke til.☺
Lillemann, .

RIP Rex Rottemann, Line, Lise, Liten, Amber, Bluey, Brownie, Jeppe, Sheridan, Champagne og Lille Mus. Jilly, Jenny, Echos, Cocos, Lakris og Fløyta. Sov godt mine små skatter. ❤️

Brukeravatar
Troya
Tisser i køyene

Legg innav Troya » 18 mar 2016, 19:48

Ja, blir spennende å følge med fra sidelinjen denne gangen :)

Gå tilbake til «Informasjon fra styret»