Jeg er ganske ny her inne og prøver og skaffe litt info. Får snart rotter i hus Og lurer på om hvor man kan få skaffa Critter Nation uten og måtte bestille fra utlandet? Ble no forelska i det buret. Hehe. :cheer:
Åh. Såpass. Trudde det passa alle jeg. :sjokkert: Har sett litt videor på youtube av noen som har FN til rotter. Men nå ser jeg ikke forskjellen på jente og hann rotter. Får rotte inn her først i morra eller til helgen.
Du kan bruke venezia mouse ja, og chinchilla versjonen av buret er fin til rotter.. Vet ikke om du er klar over det, men rotter er flokkdyr og bør ikke holdes alene. Ser du skriver du får en jente?
Planen var egentlig en i begynnelsen. Men snakka med hu jeg skal få rotte jente av. Så får med Mamman og. Siden hu ikke hadde tid lenger. Ja. Har sett de er flokk dyr. Så derfor jeg spurte hu nå. Så får de enten i morra eller helga. Gleder meg.
Ble visst ikke rotter fra dem allikevel. Da dem slo seg litt vrange med kjøring. Så er fortsatt rotte løs. :\ Driver og leter litt. Men ingen lykke. Noen som har noe for salg for en delvis nybegynner?