Hei ! Jeg har anskaffet meg et stort garderobeskap (ca 1mx2m) som jeg tenkte jeg skulle sette inn hyller og tau etc i. Jeg skal sage ut store partier i dørene som jeg skal kle med hønsenetting.Er det noen som har gjort dette før meg og har erfaring med hvordan dette virker i praksis eller har noen råd de gjerne vil gi ?
Hei
Jeg har nettopp laget et bur av en bokhylle, og brukte noe som kalles fluenetting. Du får kjøpt det på Maxbo for ca 47,- m. (60 cm bredde).
Fluenettingen har hull som er ca 0,5 x 0,5 cm, så ingen rotter kommer seg ut )
Hei! Har gjort akkurat det samme, jeg brukte hønsenetting på dørene. Jeg har flere etasjer som jeg har saget hull i, slik at de kan hoppe gjennom det til neste etasje... Som forbindelse mellom etasjene bruker jeg trestammer, stiger, tau eller sovehus hvor de kan hoppe på taket...
Jeg har også tenkt å bygge bur av et gammelt skap, og jeg vurderer å legge gulvbelegg i bunnen og på etasjene. Jeg leste en eller anna plass om en anna som hadde gjort det, med stor suksess. Jeg håper å komme igang med bygging en gang i neste uke, så nå skal jeg på gulvbeleggjakt.
Anonymous wrote:Hei
Jeg har nettopp laget et bur av en bokhylle, og brukte noe som kalles fluenetting. Du får kjøpt det på Maxbo for ca 47,- m. (60 cm bredde).
Fluenettingen har hull som er ca 0,5 x 0,5 cm, så ingen rotter kommer seg ut )
Gretelita wrote:Jeg har også tenkt å bygge bur av et gammelt skap, og jeg vurderer å legge gulvbelegg i bunnen og på etasjene. Jeg leste en eller anna plass om en anna som hadde gjort det, med stor suksess. Jeg håper å komme igang med bygging en gang i neste uke, så nå skal jeg på gulvbeleggjakt.
Æ har lagd et bur av et gammelt skap å en veggseksjon, å slådd dem sammen t et stort bur. D æ har hadd i bunnen å i etasjan e matter (løpera m gummi under), æ vaske dem 1 gang i uka å støvsuge i "bæsje" etasjen anna hvær dag... D fungere fint d:)