Men! Noe spesielt knep til å lære rottene å fiske etter mais?? HAr prøvd en gang, null interesse og maisen sank ned, emd utnnak av noen.. Kanskje litt mindre vann da?? Eller? Noen som hr lært rottene sine det og vil dele det med meg? :peewaggle:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt♥ KibaLunaAtelahShaxBlue RebelMimmiTheodorineMiraxLeahMalinHoneyZeniaZukiAlmaWilmaTundraUnaRevanta
Jeg prøvde det for første gang for ikke så lenge siden. De virket null intressert i starten, mulig de ikke la merke til at det var noe der, men når en først dukket nedi og fant noe, så ble de andre mere intresserte med en gang Jeg "plasket" da litt med fingeren i vannet, så var skattejakten i gang
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
Takk for tips Noe tips til hvor stor bolle (ikek dybde,men diameter liksom) jeg burde bruke? Og burde de ha liten plass å gå på (f.eks lite bord) så ikek ALT ANNET er intressant??
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt♥ KibaLunaAtelahShaxBlue RebelMimmiTheodorineMiraxLeahMalinHoneyZeniaZukiAlmaWilmaTundraUnaRevanta
Du kan ha dem på den vanlige lufteplassen deres, for den er som regel ikke så interresant uansett :cheer: S stor bolle som mulig ville jeg sagt, så den ikke bikker. Pass på at den ikke har så veldig høye kanter heller. Jeg pleier å bruke en lav, rund, illfast form.
Prøvde i dag igjen, med en labv rundt form - uten hell.. :trist: Tror ikek de heelt skjønne rpoenget, de trasker bare oppi det og snuser på det, men jeg tror kansekj mais ikke er noe slager her da :bleh: Plasket i vannet også men neida! Og nå lå maisen på bånn liksom, med bitte lit tvann rundt til og med
Haha jaa! vi prøvde å gi dem det sånn, helt vanlig fra handa, og nopp, ikk'no intressant :bleh:
Eller jo! I BURET er det ttalt intressant, da kommer mn for mer, men null interesse utenfor buret