Ferret Nation

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Tonje!
River avispapir

Post by Tonje! »

Tusen takk for all informasjonen! Veldig kjekt!! :D Da skal dette buret få lov til å få en plass i burguiden :)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Vimsa
Markeringsbehov

Post by Vimsa »

Morgaine wrote:
Rosalinda wrote:Har sjekka litt mer rundt og ser ut som den britiske utgaven kan være et smartere valg både for rottene og lommeboken. Denne har mindre sprinkelavstand og er billigere:D

The explorer:
http://www.petworlddirect.co.uk/acatalo ... Cages.html

Tror jeg ender opp med denne!
Ja denne varianten er definitivt billigere, men det hjelper lite med mindre du har bekjente i Storbritannia som kan hjelpe med shipping. Petworld sender ikke det buret til Norge så du må da selv få det fraktet over med enten post (selv om mine undersøkelser viste at de var lite villige til å håndtere så store pakker) eller et privat shippingselskap.
Er det noen som vet hvorfor de ikke sender gods(bur) til Norge?

renya
Webmaster
Kjønn: Kvinne

Post by renya »

Vil tru det har med alt "styret" å gjør, det er rimelig store og tunge pakker, som dei får meir arbeid med når det skal sendast utanlands.
Men sjølv om dei skriv at dei ikkje sender til utlandet, ville eg ha teke kontakt med dei for å spørre, er mulig dei er meir hjelpsomme da :)

Ellers så finnast det selgarar på ebay, som sel til heile europa, men frakta vert gjerne ein tusenlapp ekstra, og så får du toll og slikt i tillegg.

Men no har CN kome, critter nation, og den får du kjøpt i USA, og der kan du jo sende via Jetcarrier, det er jo alltids ei løysing.

Eg fikk FN buret mitt forrige fredag frå zooper og er storfornøgd :) 3811,- kr inkl frakt, og eg tykte ikkje det var ille.

Morgaine
Sofaspiser

Post by Morgaine »

Gratulerer! Vet du har ventet på det buret lenge nå. Må få se bilder av hvordan det blir :)

Ulricke
Pinky

Re: Ferret Nation

Post by Ulricke »

Håper at det ikke gjøre noe at jeg skriver i denne tråden, men syns det er litt kjedlig å lage en ny med akkurat samme tittel :)

Har ordnet et ferret nation bur til jentene mine, men de skviset seg ut gjennom sprinkelne etter noen få minutter.
Var innom plantasjen og maxbo for å se etter netting, fant desverre ikke små nok ruter. Tenker 1,5cm er fin størrelse.
Noen som vet hvor man kan få tak i dette?

Når jeg googler "hardware cloth" finner jeg mye fint, hva heter dette på norsk?

Matmor
Gammelrotte

Re: Ferret Nation

Post by Matmor »

Ring Felleskjøpet og spør om de har revenetting. Det er solid nok for rotter.

Post Reply