Hei
To ganger i året reiser jeg til Besteforeldrene mine og er i to uker.
Hvor stort bur bør man ha om to rotter skal være i buret i to uker ??? :hmmm:
Reisebur
Moderator: Moderatorer
Re: Reisebur
Minimum Marybur, ville jeg si. Helst større hvis de ikke får være noe særlig ute mens du er på ferie.
Det er ikke alle besteforeldre som har like stor toleranse for rottebæsj utenfor buret.
Hei :cheerful: Jeg lurte på noe ang reisebur. Kjøpte meg ett lite bur i dag som jeg kan bruke til de to jenterottene min når vi evt skal til dyrlege osv. Men hvordan takler rotter det å kanskje være med på besøk til noen en dag eller overnatting en natt? Har hørt at det går greit, men kjekt å spørre her også :cheerful:
Det er ikke kjempe stort, men greit en liten tur tror jeg.
Det er ikke kjempe stort, men greit en liten tur tror jeg.
Jentene mine. Latisha og Thivana
Jeg tror du må oppgi mål på buret, eller en lenke til type... Jeg har et reisebur beregnet på hund og katt som jeg synes er greit for to rotter over en natt eller to, men et vanlig reisebur for smågnagere synes jeg ikke er egnet for mer enn noen få timer. De får jo ikke rørt stort på seg i det.
Ja det kan jeg forstå. Men noen timers besøk går fint? :cheer:
http://www.buddy.no/display.aspx?menuid=299
Takk for svar :cheer:
http://www.buddy.no/display.aspx?menuid=299
Takk for svar :cheer:
Det står ikke mål på buret, men hvis det er som Aladino (enten det er medium eller large) er det alt for lite for to rotter for annet enn noen timert.
Jeg har hatt det buret(største), og jeg er enig med deg der..Matmor wrote:Det står ikke mål på buret, men hvis det er som Aladino (enten det er medium eller large) er det alt for lite for to rotter for annet enn noen timert.
Ja, ser den. Hadde de to timer hos farmor og farfar. Men var veldig liten plass. Trodde det var større når jeg var i butikken. Men fungerer jo som bur frem og tilbake til dyrlege osv. Får se etter reisebur i mere enn 2 timer litt senerer
:cheerful: