Har du noe erfaring av Jenny buret?
Moderator: Moderatorer
Har du noe erfaring av Jenny buret?
Hei.
Jeg bare lurte på om noen av dere har noen erfaringer med Jenny buret????
Det ville vert fint om du/dere kan fortelle litt om fordelen og ulempene med dette buret..
På forhånd takk.
Jeg bare lurte på om noen av dere har noen erfaringer med Jenny buret????
Det ville vert fint om du/dere kan fortelle litt om fordelen og ulempene med dette buret..
På forhånd takk.
Jeg synes ikke, at de små låger i siderne er et problem. Der er den store toplåge, og da jeg indrettede buret, tog jeg blot tremmerne af bunden.
Jeg har fire rotter gående i dette bur og har ingen problemer med at få dem ud (måske er det fordi de konsekvent hænger i tremmerne, lige så snart de ser mig
)
Jeg synes, at buret er nemt at holde og det har en god størrelse til en lille rotteflok. Og så er der smalt mellem tremmerne, så evt unger ikke kan smutte ud
Jeg har fire rotter gående i dette bur og har ingen problemer med at få dem ud (måske er det fordi de konsekvent hænger i tremmerne, lige så snart de ser mig

Jeg synes, at buret er nemt at holde og det har en god størrelse til en lille rotteflok. Og så er der smalt mellem tremmerne, så evt unger ikke kan smutte ud
kjøpte jenny buret for noen dager siden,og jeg selv syns det er et supert bur,rottene hopper,løper og klatrer som aldri før,og de koser seg masse.Døråpningene bryr jeg meg ikke så mye om hvor store de er,for når jeg åpner døra så styrter rottene rett opp på armen min uansett..syns det er et flott bur jeg iallefall..