Har du noe erfaring av Jenny buret?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Alvrina
Alfatryne

Har du noe erfaring av Jenny buret?

Post by Alvrina »

Hei.

Jeg bare lurte på om noen av dere har noen erfaringer med Jenny buret????
Det ville vert fint om du/dere kan fortelle litt om fordelen og ulempene med dette buret..

På forhånd takk.

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Jennyburet er helt greit det, men selve buret er ubehandlet, og er vanskelig å rengjøre + at det kan ruste i lengden.... :(
Mvh Ida S. Eggen

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Ok :D . Jeg har tenkt til å kjøpe det, Men er det ikke vanerskelig å møbøere i det? etter som lukene på sidene er veldig små ??

Jorunn
Klatrer på møblene

Post by Jorunn »

Buret er ok, men dørene er for smale...de skulle vært bredere (større åpning)

Siva

Post by Siva »

ja jenny buret er flott bur, men jeg liker ikke den lille luka forran og bak.. den oppå drimot er flotters..skulle vært slik luke på siden og forran også..da hadde jeg også kjøpt dette buret :-)

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Takk. Jeg har store planer om å kjøpe det. det virker ikke som om det er så mange u lemper. Hvor mange rotter sånn ca er det plas til i dette buret??

Shana

Post by Shana »

5 rotter ca.. :)

collaitz

Post by collaitz »

Jeg synes ikke, at de små låger i siderne er et problem. Der er den store toplåge, og da jeg indrettede buret, tog jeg blot tremmerne af bunden.

Jeg har fire rotter gående i dette bur og har ingen problemer med at få dem ud (måske er det fordi de konsekvent hænger i tremmerne, lige så snart de ser mig :D )

Jeg synes, at buret er nemt at holde og det har en god størrelse til en lille rotteflok. Og så er der smalt mellem tremmerne, så evt unger ikke kan smutte ud :wink:

9na

Post by 9na »

kjøpte jenny buret for noen dager siden,og jeg selv syns det er et supert bur,rottene hopper,løper og klatrer som aldri før,og de koser seg masse.Døråpningene bryr jeg meg ikke så mye om hvor store de er,for når jeg åpner døra så styrter rottene rett opp på armen min uansett..syns det er et flott bur jeg iallefall..

tessa

Post by tessa »

Jeg er også fornøyd med Jenny buret. Men jeg har byttet ut de etasjene med "Råda" hyller fra IKEA. Rottene mine tisser så mye og det er lettere å tørke av på de hyllene syns jeg :D

Anita og rotta Enzo

bilde

Post by Anita og rotta Enzo »

Noen som har bilde av dette buret, har netopp kjøpt meg rotte og leter etter nytt bur.... men så her for en stund siden et bur som var ca 160cm høyt .... med mange etasjer .. men finner dte ikke i gjenn ,,, noen som vet hvor det er??

Locked