anni wrote:
Litt bråk blir det men jeg synes det et koselig bråk :crazy:
Enig med deg Anni! :cheer:
Når jeg vokner av Tula eller Darwin som drikker så smiler jeg bare og legger hodet på puta igjen, godt å høre dem drikke og spise normalt :happy:
Jeg har to plastflasker som fulgte med burene, og de fungerer ganske bra. Drypper litt av og til, men det kommer av at flaskene ikke har kule. Så jeg blir ikke plaget av "drikkelyder" til alle døgnets tider heller Vasker inni røret lett med en q-tips, ganske kjekt.
I stedet for å styre med alle disse ubrukelige drikkeflaskene, har dere vurdert å bruke vannskål? Rottene elsker det :happy: Tunge, små steintøyskåler fungerer utmerket.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Marit Fosen wrote:I stedet for å styre med alle disse ubrukelige drikkeflaskene, har dere vurdert å bruke vannskål? Rottene elsker det :happy: Tunge, små steintøyskåler fungerer utmerket.
blir det ikke frykteli skittent om man har vannet i skål ?
Ser for meg at vannet må skiftes hver time :crazy:
Marit Fosen wrote:I stedet for å styre med alle disse ubrukelige drikkeflaskene, har dere vurdert å bruke vannskål? Rottene elsker det :happy: Tunge, små steintøyskåler fungerer utmerket.
Har prøvd det men de griser det fort til.
Pleier å ha en stor vannskål eller papegøyebadekar om sommeren når det er veldig varmt, det liker de.
:crazy:
Jeg bruker en i plast til å henge på buret, de blir ikke skitne. Jeg prøvde med keramikkskål, og det funket fårlig for meg..
jeg skifter vann 1-2 ganger om dagen, men det ser fortsatt rent ut
Jeg bruker en i plast til å henge på buret, de blir ikke skitne. Jeg prøvde med keramikkskål, og det funket fårlig for meg..
Jepp, det stemmer :cheer:
Her ser du bilde av hvordan jeg har hengt opp min
Har satt opp stige ved siden av, hovedsaklig siden Stefan ikke er så flink til å klatre lenger.
MissGuardian wrote:
Har satt opp stige ved siden av, hovedsaklig siden Stefan ikke er så flink til å klatre lenger.
oooh smart!
Blir å prøve de koppene jeg :cheer:
har dårlig erfaring med kjeramikk selv, har opplevd at de klarer å tippe dem uansett hvor tunge de er :nottelling: hehe!
MissGuardian wrote:
oooh smart!
Blir å prøve de koppene jeg :cheer:
har dårlig erfaring med kjeramikk selv, har opplevd at de klarer å tippe dem uansett hvor tunge de er :nottelling: hehe!
Superlekker innredning i buret btw!!! :lovey:
Jeg fikk tak i på vanlige dyrebutikken :cheer:
mine tipper de ikke, men gudbedre til gøy det er å legge alt av strø/papir/mat oppi.. :bleh:
Takk! :cheer:
Rottene mine har det med å dytte ned matskåla si til første etasje. At gulvet er overstrødd med pellets er en ting men jeg vil helst ikke ha et svømmebasseng der nede:p Derfor bruker jeg flaske.
Usagi-Zakura wrote:Rottene mine har det med å dytte ned matskåla si til første etasje. At gulvet er overstrødd med pellets er en ting men jeg vil helst ikke ha et svømmebasseng der nede:p Derfor bruker jeg flaske.