Jeg har to rottejenter som er skjønnest i verden. Men jeg lurer på en ting. Tidligere hadde jeg bare ett ganske stort hamsterbur til dem, som selvfølgelig virker bittelite nå, litt over halvparten av ett jenny bur, å når de bodde i det, så var de som knoll og tott hele tiden, lå på hverandre, vaska hverandre å hadde det kjempestas.
Men nå som de har det vanvittig digre buret, så ligger de alltid hver for seg... er buret for stort, eller bare liker de å være sånn?
Vi har desverre ikke så mye plass i leiligheten, å har meget meget mange kabler og ledninger. Vi har tre akvarium, med pumper, lys og varmekolber, x antall kabler til tv med dekoder, internett, router, anlegg osv, så det lar seg bare ikke gjøre å ha de løse å la de løpe rundt uten at jeg kan overvåke de konstant. de får selvfølgelig løpe fritt de gangene jeg kan følge med, men det blir ikke mer enn en times tid om dagen, å da legger de seg stort sett bare en plass å sover

Hva tror dere?
Forresten. jeg hadde engang en rotte som alltid gikk i klærne mine, i genseren å sånn. var jammen med meg over alt, i byen, på bussen... skolen faktisk. men. kan jeg gjøre sånn med de rottene jeg har nå selv om det er vinter, eller burde jeg vente til det er varmere i lufta, har jo veldig varme klær og skjerf på meg som de kan gjemme seg i