Tunnell-klin

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Nemo
Alfatryne

Tunnell-klin

Post by Nemo »

Mine ellers så *kremt* veloppdragne frøkener har lagt sin elsk på den bøyde tunnellen i deres Jenny-bur, noe som i og for seg er ganske fint og morsomt - spesielt når en av de sovner for nær utgangen og rett og slett ruller ut i søvne. Men når det gjelder rengjøring er det noe herk. Disse frøknene her tisser der de sover (særlig Shadow) - og inne i tunnellen er det masse hull og uthulninger som er veldig fine til klatring, men utrolig kjipe når det gjelder rengjøring. Demontering og skrubbing og skylling og rensing blir liksom en evig sirkel.

Så jeg lurte på om det var noen der ute som har opplevd noe av det samme - og som kanskje hadde noen tips til enten hvordan man får de små til å slutte og tisse der de sover, eller tips til hvordan rengjøringen kanskje kunne bli litt enklere.
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Jeg brukte å klippe i stykker gamle gensere, og brukte ermene som for i tunnelene, måtte skiftes ut, og vaskes ofte, men da slapp jeg å gnikke og gnu sånn :P
Mvh Ida S. Eggen

rottevenn

Post by rottevenn »

Kjøper man de gamle genserene på loppemarked, så mange at man har et lite lager av dem, kan man bare kaste bitene når de må skiftes. Koster nesten ikke noe.
mvh

Locked