Hva med Critter Nation? har bare hatt rotter på 5 uker der, men er
verdt en titt. Jeg er veldig fornøyd med buret, jeg har dobbel versjon :cheerful:
Jeg kjøpte mitt på Tam Liertoppen :cheerful:
http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk ... odid=10348
Noen som har råd til et godt bur?
Moderator: Moderatorer
-
- Betarotte
Re: Noen som har råd til et godt bur?
Jeg har et venezia chinchilla, og ville kjøpt det igjen hvis jeg trengte. Liker godt rs, fn og cn, men syns at dørene i front setter for mange begrensninger til innredningen, så derfor ville ikke jeg ha valgt de. (edit: med tanke på at hele fronten er 4 dører, da er man låst til å måtte ha jennyhyller og køyer bak i buret, med mindre man ofrer en dør
) Men kjempeflotte bur! :cheerful: Det blir vel en smakssak. :cheerful:

Jeg elsker dørene :cheerful: siden det gjør innredning og rengjøring mye lettere, spesielt om
man har leddproblemer i hender som meg.
-
- Betarotte
Ja, rengjøringen kan jeg tenke meg er en del lettere. :cheerful: Men begrensningen dørene gir med tanke på innredning, er et stort minus for meg.HildeT wrote:Jeg elsker dørene :cheerful: siden det gjør innredning og rengjøring mye lettere, spesielt om
det er ikke noe problem for meg og man trenger ikke bruke alle dørene heller, selv om de er
der. Det fine er at man sette sammen flere bur og da blir det gigastort, det skal jeg gjøre
når jeg har et hus :cheerful:
der. Det fine er at man sette sammen flere bur og da blir det gigastort, det skal jeg gjøre
når jeg har et hus :cheerful:
Det kan man med venezia også:-)