Oi, var feil smiley jeg hadde satt inn der visst, hehe, retta på det nå Så ser det ikke ut som jeg er sint på dere fordi dere kan med symaskin, for det var ikke meningen :nottelling:
Jeg har ikke tålmodighet til å lære med slikt jeg, hehe
Hatt rotter og symaskin i ganske mange år nå. Men jeg blir ikke noe flinkere og etter en finger uten følelser og 1456 knekte symaskinnåler inser jeg nederlaget. Kan bake men sy er ikke min greie
Ferdig! Jeg laget en side ved åpningen lavere for at rottene skal komme seg inn uten problemer, så jeg har ikke sydd på hemper til oppheng ennå. Denne ble stor, sydde 25cmx25cm firkanter. Tenkte å lage en mindre også.
Ååh, så kul den ble! Den ble så stor altså? Hmm, skulle kanskje hatt mindre jeg, siden jeg bare får to rottegutter og den skal få plass i buret med alt det andre utstyret :giggle: :flau: Så om noen andre vil kjøpe den er det fritt frem altså
Hvilke stoff brukte du?
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~
Brukte vanlig bomull utenpå og fleece inni. Tok bare det stoffet jeg hadde liggende. Skal lage en mindre kube av resten av det blomsterstoffet, også skal jeg se om jeg finner noe stoff som er i en annen farge. Prøve å lage en 15x15cm. Var gøy og enkelt å lage, så blir nok fler!
Kan sikkert slenge sammen en til deg og Eru. Tenkte å prøve å lage en i jeans stoff, om det ikke blir for tykt. Det passer til gutter vel :cheerful:
Du brukte bomull, ja! Det er bra! Aner ikke hvor jeg får tak i slikt her i byen
Du er flink altså! Kuben ser kjempe bra ut! :kisses:
Det hadde vært supert Bare send meg pris og kontonummer på PM så skal jeg få ordnet med det så raskt som mulig :peewaggle:
Skal hente buret mitt i dag eller i morgen ser det ut som, og da får jeg endelig begynt å feste hyller og dekorere inni!
Så var det bare å vente på guttene!! :sadpace: Lenge å vente når man gleder seg! :aww:
Jeg har kjøpt poser med rester på stoffbutikk, og ellers går det mye i gjenbruk av gamle ødelagte plagg. I dag var jeg på en bruktbutikk og fant en gammel duk, pluss en sånn skikkelig retro 70 talls gardin. Kosta meg en femtilapp for masse stoff. Skal lage retro kube til småtassene mine!
Skal få laget en i jeans stoff i morgen til deg jeg :boing:
Takk for tipset! Må nesten dra å se en gang på bruktbutikken her! :happy:
Superdupert Det blir fleece inni, ja? Kan du sende pris og slikt på PM til meg? :aww:
Fikk akkurat den SVÆÆRE buret mitt inn døra nå! :roflmao: :roflmao: :lovey:
Dyrebutikkdama sendte til og med en hylle med! Tror det er en slik Jenny-hylle om jeg ikke tar helt feil :peewaggle: