Noen idé til hva jeg kan lage?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Noen idé til hva jeg kan lage?

Post by § RatGirl § »

Har hatt et prosjekt i Kunst og Hånverk på skolen, lagde et lappeteppe. (som dere kan se som bakgrunn på flere av bildene mine :wink: ) Men nå sitter jeg altså igjen med flere remser med fleece og vatt, rottene :D , var det første jeg tenke på når jeg klippet det bort fra kanten rundt teppe. Så har dere en eller flere ideer til hva jeg kan lage ut av det? Remsene er på fra ca 10cm - ca 20cm i bredden og over en meter lange.

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Tuneller ! Tror de ville likt det . :wink:

Nemo
Alfatryne
Posts: 1222
Joined: 12 Jul 2004, 01:30
Location: Grünerløkka, Oslo
Contact:

Post by Nemo »

Åja! Eller klippe de smaleste remsene i mindre biter og dytte en eske full av det. :) Mine elsker å leke i sytingene mine - det siste er å ta sats fra stuebordet og hoppe ned på en haug med fleece som ligger på gulvet. *bansaii*

Tunneller er moro! Hengekøyer lige så. Mine har til og med et lite teppe som jeg har laget som de driver og drar med seg rundt omkring og krabber inn i og legger seg til å sove under, etc.

Hva med å flette sammen noen av de lengste strimlene og lage klatretau?

Bare å prøve seg fram. ;)
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Har en sånn lang stoff tunnel og tre hengekøyer! :P Men det med teppe hørtes jo søtt ut, et lite kose teppe :D For se hva jeg kan finne på, har ganske mye så skal greie å få fram noen ideer :D

Nemo
Alfatryne
Posts: 1222
Joined: 12 Jul 2004, 01:30
Location: Grünerløkka, Oslo
Contact:

Post by Nemo »

Mine to er veldig in i det å trekke med seg ting og tang for tiden. Skiftet på buret deres her om dagen og før jeg visste ord av det, var søppelposen på vei under tv-bordet.

Teppet henger nå til tørk siden noen er sengevætere - er et ganske lite teppe, 30x30cm, men stort nok til at de får god plass under det.
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Locked