Men, tror dere rottene liker det best slik de blir vant til, eller at tingene stadig bytter plass?
Ommøblering
Moderator: Moderatorer
Ommøblering
Jeg synes det er veldig morsomt å putte nye ting inn i buret, samt å ommøblere, dvs å bytte plass for hyller, rør, sovehus, mat, vann osv.
Men, tror dere rottene liker det best slik de blir vant til, eller at tingene stadig bytter plass?
Oda, Tempus og Emma
-
- Alfatryne
Re: Ommøblering
er bare å se hvordan de reagerer det, om de er overlykkelige for nye ting så er det jo ikke noe problem, men ser du at de blir stresset så er
det kanskje greit å sjekke om de trenger gammel innredning, men tror det går fint altså :cheerful:
det kanskje greit å sjekke om de trenger gammel innredning, men tror det går fint altså :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
http://Www.selgerotter.blogg.no
Re: Ommøblering
Det er veldig forskjellig.
Noen rotter elsker forandring, mens andre gjør det ikke.
Hadde ei for en stund siden som hatet endringer. Det gjaldt både på uterutiner og innredning i buret.
Hang hengekøya hennes feil en gang, og hun gnagde av festene. Hun pleide også å følge med på meg når jeg tok buret, testa hengekøyene og stod de litt feil så reiv hun i dem :p
Dog er hun den eneste jeg har hatt hittil som har vært så ekstrem på akkurat det.
Noen rotter elsker forandring, mens andre gjør det ikke.
Hadde ei for en stund siden som hatet endringer. Det gjaldt både på uterutiner og innredning i buret.
Hang hengekøya hennes feil en gang, og hun gnagde av festene. Hun pleide også å følge med på meg når jeg tok buret, testa hengekøyene og stod de litt feil så reiv hun i dem :p
Dog er hun den eneste jeg har hatt hittil som har vært så ekstrem på akkurat det.
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "