Plutselig alenerotte...
Moderator: Moderatorer
-
- Omegarotte
Plutselig alenerotte...
Jeg kom hjem i dag fra besøk hos mamma og fant Coco død i buret. Hun begynte å nærme seg to år så det er kanskje ikke så overraskende, men nå sitter River Song (1 og et halvt, trolig født i August/Oktober 2012) alene igjen. Grunnet allergi ser jeg ikke så mye vits i å kjøpe en ny rotte da jeg nesten ikke får koset med dem.
Men hva gjør jeg med River? Kan hun leve et godt liv den siste tiden alene eller er det snillest å gi henne bort? Er det eventuelt noen som ville tatt inn en hunrotte som allerede begynner å bli litt oppi årene?

-
- Stjeler mat
- Kjønn: Kvinne
Re: Plutselig alenerotte...
Hvis hun er 1.5 år, så kan hun ha lenge igjen... hvis hun lever til hun er 2 år, så er jo det en fjerdedel av livet....
jeg ville ikke latt henne være alene, d blir veldig ensomt og trist! Du kan kanskje prøve å ta imot en omplasseringsrotte i samme alder..?
jeg ville ikke latt henne være alene, d blir veldig ensomt og trist! Du kan kanskje prøve å ta imot en omplasseringsrotte i samme alder..?
-
- Omegarotte
Problemet er at pga allergien syns jeg liksom ikke det blir rettferdig å ta inn en ny rotte:( Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe flere etter Luna og Coco, men når Luna plutselig forsvant måtte jeg bare ha River... Hvis jeg kjøper en ny rotte nå er det heller lite sjanse for at begge dør på samme dag og det føles fortsatt feil å la dem være alene. T.T
-
- Stjeler søppel
hva med en ''lånerotte''?
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot
Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy
Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot
Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy
-
- Omegarotte
Vet du av noen i Trondheimsområdet som ville lånt meg en? Er ikke akkurat flust med oppdrettere her omkring.
Hei! Hvordan gikk det? Fikk du lånerotte, eller hvordan ble det?