Rottebur som 7 år gammel jente kan løfte?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Julie Erlandsen
Stjeler søppel
Posts: 739
Joined: 13 Apr 2005, 12:49
Contact:

Rottebur som 7 år gammel jente kan løfte?

Post by Julie Erlandsen »

Hei!
Gutterottene til min datter har et fint bur, men ut fra min datters synspunkt er buret tungvint. Hun vil gjerne klare ting selv, men med sine 7 1/2 år er det vanskelig å bære bunnen til buret ned en trapp og ut for å tømme buret. Vi har prøvd flere varianter mht tømming av buret, men hun klarer ikke å mestre den store bunnen. Den er for bred. Jeg tror det er et bur i omtrent samme størrelse som Jenny. Jeg kunne tenke meg å kjøpe et annet bur og bytte med henne hvis jeg kunne finne et bur med mindre bunn men som tar det igjen i høyden. Jeg har sett meg litt rundt, men har ikke funnet noe så veldig lurt. Har noen et forslag?
mvh Julie

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Kunne ikke et høyt, smalt bur med skuffe være løsningen? Ferplast har flere modeller som kanskje egner seg.
Mvh Ida S. Eggen

Julie Erlandsen
Stjeler søppel
Posts: 739
Joined: 13 Apr 2005, 12:49
Contact:

Post by Julie Erlandsen »

Hei!
Takk for svar!
Vet du om det er noen av disse ferplastburene som er mulig å få for mellom 1000 og 1500 kr?
Har ikke all verden å legge i slikt akkurat nå.
mvh Julie

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Det er det :wink: ! Det er bare å annonsere litt rundt , så er det sikkert noen som skal selge et ikke så altfår dyrt bur! :wink:

Martha

bur

Post by Martha »

jeg har et bur som er 70 høyt 60 breit og 40 dypt viss det kunne vere av innteresse. Brukt i ca 2 uker, skal ha 600 for det, kan meile bilde.

:D

Julie Erlandsen
Stjeler søppel
Posts: 739
Joined: 13 Apr 2005, 12:49
Contact:

Post by Julie Erlandsen »

Takk for tilbudet, men dette har løst seg for en stund siden.
mvh Julie

Locked