Jeg har bare herma Men kjøpte først av henne, og rottene er så glad i de så ble dyrt å skulle kjøpe ny hele tiden - da fikk jeg heller sy selv når jeg fikk meg maskin jeg har sett mye etter det jeg har kjøpt fra andre.
Jeg har bare herma Men kjøpte først av henne, og rottene er så glad i de så ble dyrt å skulle kjøpe ny hele tiden - da fikk jeg heller sy selv når jeg fikk meg maskin jeg har sett mye etter det jeg har kjøpt fra andre.
Ja. Ofte sånn man lærer. Jeg har hengt meg litt opp i doble køyer, men begynner å bli lei... Det blir ikke rottene da, men. Hehe.
wow! Dere er flinke til å sy :3 Syr litt selv og, har sydd noen kuber, trekant-kube, double-decker og triple-deckers :3 Mine eeeeeeelsker disse kubene og biter de opp støtt og stadig XD
Er ikke helt sikker på hvordan jeg poster bilder, noen som kan hjelpe meg ? :3
J&J wrote:wow! Dere er flinke til å sy :3 Syr litt selv og, har sydd noen kuber, trekant-kube, double-decker og triple-deckers :3 Mine eeeeeeelsker disse kubene og biter de opp støtt og stadig XD
Er ikke helt sikker på hvordan jeg poster bilder, noen som kan hjelpe meg ? :3
Trykk på + tegnet og legg inn med bindersen eller den med bergtoppene
J&J wrote:[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016083 ... 5f204b.jpg[/img] Der tror jeg det skal gå..? Herpa og nedpisset kube hengekøye, skal sy en ny senere, dette er visst det eneste bilde jeg har av hengekøyer, så ikke akkurat ei ny hengekøye nei
Hm, skal tenke på det Og sånn forressten: jeg lar ikke rottene ligge i nedpissede hengekøyer, har dem i en uke så bytter jeg, så måtte bare ta et bilde av sånn den var nå, tar den ut av buret senere, for de som lurte, om noen lurer
Jeg syr hengekøyene mine med slitte klær, slitte hånduker osv.. Og med billige flescepledd (billigst mulig vettu)
Stoff er dyrt