strø - biostrø/yesterdays news???
Moderator: Moderatorer
Jeg pleier som regel å bruke YN, men sist gang jeg skulle kjøpe strø fant jeg noe annet! :pir: Det heter Back-2-Nature... Lurer på om noen har prøvd dette før..? Rottene ser ut til å like det, og det er billigere enn YN, som er et pluss or meg!
Det er små grå "firkanter" nesten... Og smuldrer ikke opp! 

-
- Gammelrotte
Hva er det lagd av? Er ikke bare støvet som er farlig for rottene. Men strø laget av bartrær skillet ut fenoler som irriterer enzymsystemet i leveren og til slutt blir det kanskje skade på leveren. Det som også er veldig dumt er at rotten blir mer mottagelig for sykdommer. Siden leveren er utslitt med å jobbe med de giftige fenolene.
Les denne artikkelen
Les denne artikkelen
Julianne
Julirottenes omplassering
§ RatGirl § wrote:Hva er det lagd av? Er ikke bare støvet som er farlig for rottene. Men strø laget av bartrær skillet ut fenoler som irriterer enzymsystemet i leveren og til slutt blir det kanskje skade på leveren. Det som også er veldig dumt er at rotten blir mer mottagelig for sykdommer. Siden leveren er utslitt med å jobbe med de giftige fenolene.
Les denne artikkelen
Det er laget av resirkulert papir!

-
- Gammelrotte
-
- Gammelrotte
Julianne
Jeg veit faktisk ikke om det er nytt jeg... xD
Jepp, der er det veit du!
Jeg er veldig fornøyd med det!!
Sjekka litt mer på den "posen" og fant ut at nett sida dems er www.fibrecycle.com

Jepp, der er det veit du!

Sjekka litt mer på den "posen" og fant ut at nett sida dems er www.fibrecycle.com