Såve hus
Moderator: Moderatorer
-
- Markeringsbehov
Såve hus
Ka skal vi egentli ha i såvehuset/plassen til rottene??
:

R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.
Eg brukar avispapir under, og gamle t- skjorter og sånt oppå der igjen. Men t- skjortene blir fort lukt av då dei urinerar i dei, og det trekk inni, så dei må vaskast/ skiftast ut ofte.
Høy kan vere eit anna tips. Har høy som bur strø, og nokre av gutane mine pleier å dytte vekk t- skjortene og skrape alt høyet saman til ein stor ball, og ta den med seg inn i huset og sove på den. Trur det er ein smaks-sak.
Høy kan vere eit anna tips. Har høy som bur strø, og nokre av gutane mine pleier å dytte vekk t- skjortene og skrape alt høyet saman til ein stor ball, og ta den med seg inn i huset og sove på den. Trur det er ein smaks-sak.

Mine får kjøkkenpapir som byttes ut hver dag. Jeg bare legger papiret i buret så ordner Rattus og Pysa med å fordele det ut i husene...ryddeguttene klapper og danderer så det blir godt å ligge på. Hvis jeg glemmer å ta det ut, kaster de det ut selv:) Det blir gjennomvått i løpet av et døgn...
Jeg var så dum at jeg prøvde med strø under papir og/eller tøy et par ganger, men det skulle de ikke ha. De fikk en kjempejobb med å bære en og en strøbit (yesterday's news, ganske store biter) ut av huset før det ble bebolig igjen.
Jeg var så dum at jeg prøvde med strø under papir og/eller tøy et par ganger, men det skulle de ikke ha. De fikk en kjempejobb med å bære en og en strøbit (yesterday's news, ganske store biter) ut av huset før det ble bebolig igjen.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!
-
- Markeringsbehov
he he 

Last edited by Eli Andrea on 08 Dec 2005, 16:53, edited 1 time in total.
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
-
- Markeringsbehov