Strø

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Jeg kan kanskje høre med dyrebutikken her, om jeg kan få se i noen av katalogene etter burstrø uten Phenoler :P

Aishi

Post by Aishi »

Jeg fikk ikke lov til å være med på å se igjennom strøtyper, men hun lovde meg å ta inn neste gang de skulle ta inn varer - og de tar inn ofte.. Så er bare å håpe at de finner noe, nøyer meg med opprevne aviser så lenge. :)

Idamb

Post by Idamb »

Nå har jeg kjøpt et strø på tropehagen. Det ser ut som små fliser, det er samme merket som miljøstrø tror jeg, likner hvertfall på sekken. De sa det var bra til rotter, å at det ikke var mindre bra en YN. Noen som har prøvd dette strøet før? kostet litt 109?kr for en liten sekk.

Eli Andrea
Markeringsbehov

Post by Eli Andrea »

vist de e laga av gran tre e da ikkje bra.. les på pakken ka den er laga av..
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Påss

Post by Påss »

Idamb wrote:Nå har jeg kjøpt et strø på tropehagen. Det ser ut som små fliser, det er samme merket som miljøstrø tror jeg, likner hvertfall på sekken. De sa det var bra til rotter, å at det ikke var mindre bra en YN. Noen som har prøvd dette strøet før? kostet litt 109?kr for en liten sekk.
Jeg har brukt noe som ligner veldig på YN, men som det står Cats Litter på eller noe slikt, tror jeg. Det er ok. Men det er dyrere enn YN (betalte ca 70 +/- for 6,8 kg/ltr for YN).
Har kjøpt noe som het miljøstrø eller noe lignende og det var egentlig pellets som este ut og ble fryktelig støvete i doen. Har også brukt noe som heter "chipsi" eller noe slikt, som er biter av pellets, dette løser seg ikke opp og er greit i doen, men jeg ville ikke brukt det ellers. Både "miljøstrø" og "chipsi" er laget av bartrær, tror jeg :(
Jeg bruker aviser og har kun strø i doen da.

Locked