Dårlig bur?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
SJOKOLADE

Dårlig bur?

Post by SJOKOLADE »

Jeg kjøpte ett bur i begynnelsen av desember, det kostet 1099kr. Jeg har vasket med eddik og vann. Når jeg vasket buret idag oppdaget jeg en løs sprinkel og at metallen flere steder hadde blitt misfarget. Er dette vanlig? :?:

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Oi, det hørtes trasig ut :( Kjøpte du buret nytt eller brukt? Er det nytt bør du klage, tror da det skal være garanti på slikt. Og en måned er ikke lange tida heller...

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Husker du navnet på buret? Enten så kan det være dårlig kvalitet på de type bur..eller at du har vært uhelig å fått en reklamasjon :hm: :?: ... vet at så lenge det er reklamasjon innen en viss tid har man rett til penger tilbake..noen krever kvittering, mens andre ikke. Dette vet jeg at det ikke er fastsatt regel på!........ .....Ikke helt trygg på hele kjøpsloven, skal lære om den på skolen nå!! :bravo:

Jeg har et Jenny bur som har vært med på flyttelass på henger to ganger vasket og skrubbet endel ganger....ser nesten ut som om det ikke er brukt, hatt det i ett år ca nå....
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

SJOKOLADE

Post by SJOKOLADE »

Jeg kjøpte ett nytt. Jeg husker ikke hva det het, men mener det var noe italiensklydende. Jeg tror jeg har kvitteringen, så jeg tror jeg skal ringe butikken i morgen. :?

SJOKOLADE

Post by SJOKOLADE »

Hehe metallen hva er det?? :geek: Metallet.

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Jeg ville ha kontaktet butikken, sagt at jeg ikke var fornøyd! Gjerne lest litt på kjøpsloven for å bli litt tryggere på rettighetene! for bur bør tåle hard bruk! om du finner kvitteringen står det kanskje navnet på buret på den????
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Mvh

www.FintLite.piczo.com

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Kan det feks ha vært Marchioro? Uansett ikke vesentlig, ta med deg bur og kvittering tilbake til butikken og få et nytt :)

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Eller krev pengen tilbake om de ikke kan hjelpe deg med nytt bur...og dra til en anne foretning og handle der i stedet! :wink:

Du må nok holde oss oppdaterte her!!

Lykke til!!!! :akt:
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Locked