Kom over ett billig fint bur!

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Idamb

Kom over ett billig fint bur!

Post by Idamb »

Så dette buret på finn.no, vet jo at noen ser etter store bur.. dette var billig! http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... 4&tot=2269

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Jeg så det ista jeg også:) kjempe fint :) Fikk lyst på det og skaffe meg gutter også :D Tror ikke helt at det blir godkjent av samboer da, men :lol:

Idamb

Post by Idamb »

Mocka wrote:Jeg så det ista jeg også:) kjempe fint :) Fikk lyst på det og skaffe meg gutter også :D Tror ikke helt at det blir godkjent av samboer da, men :lol:
Hehe, fikk nesten lyst selv:p det ser veldig likt ut som mitt, lurer på om det der også kan være Ferplast combi

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

er det bunn til de?? det på bilde var uten......
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Henrik Olavesen

Post by Henrik Olavesen »

ja det så ut som det buret var uten bunn,men det ser veldig fint ut.blir nok ikke et nytt bur på meg nå.men det der er bur som er skapt for mine jenter,det så og så ut som katten i bildet var litt skuffet der den så opp på buret.

Idamb

Post by Idamb »

Fint_Lite wrote:er det bunn til de?? det på bilde var uten......
Aner ikke, sikkert bare å spørre, regner med at det er med, for det står at det trengs nye plater, så det burde stå hvis det manglet bunn!

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

tror det er et ferplast combi ja. Noen som vet målene?

juli_e

Post by juli_e »

jeg har/skal kjøpe det til rottene mine=) snakket med de tidligere, det er ca 160cm h :shock: da blir vell mine 2 rotter fornøyd :lol: skal selge det buret jeg har nå... billig! det er annonsert på salg på siden her :D

Idamb

Post by Idamb »

juli_e wrote:jeg har/skal kjøpe det til rottene mine=) snakket med de tidligere, det er ca 160cm h :shock: da blir vell mine 2 rotter fornøyd :lol: skal selge det buret jeg har nå... billig! det er annonsert på salg på siden her :D
Okej, daså :D mitt er også 160, tror faktisk det er likt..har nå 3 rotter der, og de trives godt..

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Det er ikke Ferplast Combi, men Ferplast Scoiattoli 5. Fargekombinasjonen viser at det er ganske nytt = veldig godt kjøp.
Anita

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Hadde et slikt bare at det var fuglebur. De ødela bunnen veldig fort, og gulvet ble fylt med strø :lol: :roll: ... så jeg er ikke fornøyd, men kommer jo ann på om rottene liker å ødelegge ting da.. :lol:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

anita
Gammelrotte

Post by anita »

En blikkenslager tar ikke mye for å erstatte plastskuffen med metall. Syntes buret er en genistrek for rom dårlig plass, men lite egnet til store / eldre hanner. I tillegg hadde jeg to stygge episoder der to forskjellige rotter hang fast etter forbeinet mellom skuffen og sideveggen - det kunne endt forferdelig galt, og derfor er jeg helt ferdig med Ferplastbur med skuff selv. Men andre har jo ikke hatt slike episoder, så uhellene kan kanskje skyldes overivrige "villrotter". :roll:
Anita

juli_e

Post by juli_e »

jeg skal ikke ha det buret alikevell. de skulle ringe med tilbake men hører ingen ting fra de så jeg regner med de har solgt det til noen andre.useriøs selger :evil:

anita
Gammelrotte

Post by anita »

Du har en annen mulighet her;
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... &nocount=1
Anita

Locked