Hvordan festet du det? Jeg har satt bur oppå hverandre en del ganger, men har hatt vanskeligheter med å få festet det på en praktisk måte som gjør at det øverste er lett å ta av når man skal gjøre rent..
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3
jeg har ikke festet det... hehe.
Det er såpass tungt at rottene ikke klarer å velte det. Dessuten er det under bittelitt bredere enn det over så det står stødig og godt. Det er også en liten "tapp" (som ikke er lengre enn noen mm) i hjørnene på det over som stikker ned i sprinkele på det under. Så jeg trenger ikke å feste det med noe.
Men hva med å feste med hengelås? En slik liten en du kan få kjøpt i butikken(nille?) kan vel feste dem sammen? Ha en hengelås på hver av sidene f.eks. Trenger jo ikke store hengelåsen, slike som er til dagbøker er store nok vil jeg tro.
Ok, da er det jo greit! Ja, men de burene jeg pleier feste, passer som oftest ikke oppå hverandre. Så da må jeg til med ståltråd ++. Prøvde med karabinkroker, men det funket ikke..
Men hengelåser skulle nok funke, ja! Det var kjempelurt! Må bare huske hvor man legger nøklene hen da, hehe..
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3