Buret mitt

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
lynxy85

Buret mitt

Post by lynxy85 »

Tok overdelen på et ilderbur og satte oppå mitt eget bur. Så nå har rottene to etasjer! :D

Dere kan så vidt se lille Grim i hengekøya der han titter frem. :)

Image

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Smart løsning :)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Hvordan festet du det? Jeg har satt bur oppå hverandre en del ganger, men har hatt vanskeligheter med å få festet det på en praktisk måte som gjør at det øverste er lett å ta av når man skal gjøre rent.. :P
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

lynxy85

Post by lynxy85 »

jeg har ikke festet det... hehe. :)
Det er såpass tungt at rottene ikke klarer å velte det. Dessuten er det under bittelitt bredere enn det over så det står stødig og godt. :) Det er også en liten "tapp" (som ikke er lengre enn noen mm) i hjørnene på det over som stikker ned i sprinkele på det under. Så jeg trenger ikke å feste det med noe. :)

Men hva med å feste med hengelås? En slik liten en du kan få kjøpt i butikken(nille?) kan vel feste dem sammen? Ha en hengelås på hver av sidene f.eks. :) Trenger jo ikke store hengelåsen, slike som er til dagbøker er store nok vil jeg tro. :)

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Ok, da er det jo greit! Ja, men de burene jeg pleier feste, passer som oftest ikke oppå hverandre. Så da må jeg til med ståltråd ++. Prøvde med karabinkroker, men det funket ikke.. :P

Men hengelåser skulle nok funke, ja! Det var kjempelurt! :) Må bare huske hvor man legger nøklene hen da, hehe.. :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Locked