Var på jobben i dag for å bestille et bur til rotteguttene jeg skal kjøpe i slutten av august. Jeg vurderte både Jenny og Furet burene, men så kom jeg over dette. Er det noen som har erfaring med dette buret?
Det har størrelse 97,5*51*75. Koster ikke allverdens heller, og størrelsen virker fornuftig for to herremenn. Reagerte litt på dørene, syntes de virket litt rare, men det fungerer vel
Jeg bestilte dette, så får jeg se om det duger for guttene mine. Det er i alle fall høyt nok, og langt nok til at det kan innredes med mye moro :rottehode: Men er det noen som har sett, eller har erfaring med dette buret fra før?
Jeg har aldri sett det buret før så har ingen erfaringer med det heller. Men du må nok isåfall feste burdørene med ett eller annet, hvis det er slik at de skal skyves oppover. Ellers vil rottene ha fri tilgang til å løpe ute Blir spennende å se hvordan det fungere som rottebur!
Jeg vet ikke helt hva som er vanlig, fordi det finnes så mange burtyper. Men de to største dørene i buret mitt har en behagelig størrelse på 25 x 30 cm.
Blir spennende å se hvordan det buret fungerer som rottebur!
tror nok det går bra, har ei veninne som har slik... men husk å annskaffe deg noe du kan bruke som lås på lukene... hehe, ike morro å ha dem springende rundt når man er på jobb eller skole
vi har et Gabber bur her, og det er kjempe fint. Men det som irriterer meg er de trappene som sitter fast. Det gjør det både vanskelig å rengjøre, samtidig som det samler seg masse møkk der. Vurderer å få fjernet trappen vi har i vårt bur, og heller ordne med en trapp vi kan ta ut å vaske for seg.