miljø-strø! blæ!!

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Taz
Stjeler mat

miljø-strø! blæ!!

Post by Taz »

Fikk anbefalt et miljø-strø når vi kjøpte orvard og harry før jul, og har brukt det til det ble tomt. Harry har gått noen uker på pencillin pga nysing som ikke har blitt bedre, og hva skjer når vi går tom for strø (pellets) og bruker bare avispapir? nysingen har blitt 90% bedre!! Husker ikke hva annet det het en miljø-strø, det sto ikke noe annet på posen og det sto heller ikke HVA slags tre det var i strøet! Hmf!!!! Dumme oss altså. Han nyser litt enda, men ikke på langt nær så mye lenger.

:bravo:

Tenkte jeg bare skulle fortelle det! Lurt med ellimineringsmetoden ja! :roll:
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

siv
River avispapir

miljø strø

Post by siv »

hei jeg bruker oxo miljø strø i bunnen, å rotta mi nyser oxo inne i mellom, men jeg vet at det finnes forskjellige typer miljø strø å få tak i fra forskjellige leverandører, noe typer er bedre en andre skulle jeg tro :)
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Taz
Stjeler mat

Post by Taz »

helt sikkert, men jeg er bare så glad for at han nyser mye mindre nå! Så nå sverger vi til aftenposten her.. ;)
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

*Flyttet fra generelle spørsmål*

torasrotter
Gammelrotte

hmmm...

Post by torasrotter »

Jeg bruker støvfritt sagspon av osp, og synest det funker veldig bra..
Synest det er så mye mer koselig og behagelig for rottene å ligge i :D
Føler det er så hardt og klumpete for de med miljøstrø :?
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Post Reply