Ja,dette var jo et bur som til og med er FINT også. Har også kjøpt et fuglebur, men det var det høy kant på nederst så håper det tar av for noe av sølet.
Det første der er vel samme type som blir solgt fra burexperten.no ? Dei har slike på utstilling på Midtun Zoo, sammen med dei fleste andre derfra. Er fint bur, men har rimelig stor sprinkelavstand, så ville ha tenkt meg om om eg skulle ha små jenter i. ( Evt slengt rundt netting. )
Er eit fint bur, og prisen er bra og :]
Kommer vel an på hvordan det ser ut i rommet du skal ha dem i for øvrig. Jeg kunne godt tenke meg et mørkt ett, men har fått et hvitt og lyseblått. Det er jo så mye grelle farger på bur også...laga for unger tydeligvis!
Jeg ville gått for nr 1! Bunnen som kan dras ut som en skuff er genial. Har samme opplegg på buret mitt. Men om du skal ha unger i buret så kan nok sprinkelavstanden bli litt for stor. Flott bur til grei pris hvertfall.
Ja, jeg vet! Det koster nytt 3600,- kr sa mannen soom selger det, og det har jeg kjøpt nå! Eller han holder det av til meg nå da, så skal vi hente det Det blir deilig for Pim og Cilla! Hvis det er noen her som selger/gir bort/lager bur matriale så bare send meg en PM eller si det her, så kontaker jeg dere! Jeg har nemlig ikke så mye morro å putte inn akkurat nå, så det hadde vært kjempe fint, og vet jo at det er mange kreative mennesker her som lager kule, fine ting
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
Hvis du drar på Clas Ohlson eller Biltema etc kan du kjøpe mange billige små plaskurver å sette fast med strips ellers er Jennyhyller greia og mange hengekøyer.
Neei! Nå har den derre tufsen jeg skulle kjøpe buret av sagt at det er solgt selvom han skulle holde det av til meg! Sendte sms til han og spurte om jeg kunne hente det på onsdag, og da svarte han at kona hadde solgt det til noen andre mens han var på jobb!
Søren! Det var jo så fint og billig og det er vanskelig å fa tak i et så fint bur som er så billig altså! Jeg ahr lett lenge nå!
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09