Siden jeg skal ta imot to degusunger i neste uke så har jeg nå bestemt meg for å kjøpe en Feriplast duetto voiler så jeg kan ha Halvorsen og Ron i den nederste delen og degusene i den øverste.
Har ingen erfaringer med buret selv, men fant litt om det...
Sitat fra siden http://dyresiden.vze.com/ :
"Meget sikkkert bur, da alt er i stål. Veldig kjekt er det også at det lett kan flyttes da det har hjul under!
Bunnbakken er av lakkert stål, sånn at den er lett å skrubbe ren. Rester fra urin setter seg ikke fast!
Mine rotter bor og trives godt i øverste del av dette buret!
Supert bur, men med høy pris: Du må regne med at prisen på buret er på ca. 4500...
Men det er absolutt verd pengene! "
De selger et slikt nedsatt til 2500 på holmensenteret. Har ingen erfaring med det, men det virket supert når jeg så på det. Stort, luftig og ikke så værst å se på heller:-)
Jeg har blitt helt besatt og bare må ha dette buret nå
Kjørte rundt i dag og forhørte meg om de kunne bestille det til meg i forskjellige dyrebutikker, men nei. Han ene sa at det er gått ut av produksjon og andre sa at det ble for dyr frakt hviss de skulle bestille det inn til meg
Men jeg har nesten fått kjøpt det som befinner seg i Bergen Søsteren min i Bergen skal gå og se om hun klarer å stue det inn i bilen og ta det med i helgen da vi treffes
Håper bare at hun klarer å få det med seg, det er flatpakket