Ferret Nation
Moderator: Moderatorer
Tror ikke mine voksne rotter kommer seg ut igennom de sprinklene altså,om det var det du tenkte på 

Besøk oss gjerne http://www.123hjemmeside.no/HeltRott
Flott å høre at du har god erfraing med buret
Har du vasket det etter du fikk inn rottene? Hvordan var det å få gjort det rent?
Synes 3000.- var rimelig,sparer ca 1000.- ved å kjøpe det der jeg fikk "gnagd"
til meg tilbudet,kontra å kjøpe det fra nettbutikken og betale frakten for å få det hjem.
Ble imponert over alt som fulgte med i buret å jeg da,ikke småtteri med så mye hyller,rør og andre ting som følger med.

Har du vasket det etter du fikk inn rottene? Hvordan var det å få gjort det rent?
Synes 3000.- var rimelig,sparer ca 1000.- ved å kjøpe det der jeg fikk "gnagd"

Ble imponert over alt som fulgte med i buret å jeg da,ikke småtteri med så mye hyller,rør og andre ting som følger med.
Besøk oss gjerne http://www.123hjemmeside.no/HeltRott
Jeg vasket nå nettopp. Tok en rask wipe over sprinklene og skiftet fleecen jeg bruker som underlag. Byttet alle hengekøyer og vasket alt av plastikk. Det er en abolutt drøm å gjøre rent i dette buret!!! Det tok under 10 min.
Betalte rett over 4000 for det med frakt fra zooper. Så 3000 med stash er en kjempedeal det:D
Betalte rett over 4000 for det med frakt fra zooper. Så 3000 med stash er en kjempedeal det:D
Takk for info! Da tenker jeg at jeg legger til dette buret i bur-guiden min snart, men lurer på om noen kunne svart på dette også først? Vær så snill? :sol:
Er etasjene laget av metallsprinkler?
Er det ikke vanskelig å feste f.eks. jennyhyller pga de vertikale sprinklene?
Er sprinklene lakkert (jeg husker ikke om jeg har fått vite dette allerede eller ikke
)
Er etasjene laget av metallsprinkler?
Er det ikke vanskelig å feste f.eks. jennyhyller pga de vertikale sprinklene?
Er sprinklene lakkert (jeg husker ikke om jeg har fått vite dette allerede eller ikke

Sprinklene er lakkert ja. Skikkelig gjort også, ikke sånn plast som gnages av lett.
Aner ikke hvordan det er med jennyhyller i dette buret. Men det går sikkert så lenge man er 2 under montering. Personlig liker jeg ikke jennyhyller. De stinker!
Hyllene som følger med er av metallsprinkler med noe jeg tror er en plastplate som ligger oppå. Etasjeskilleren er av metallsprinkler ja.
Aner ikke hvordan det er med jennyhyller i dette buret. Men det går sikkert så lenge man er 2 under montering. Personlig liker jeg ikke jennyhyller. De stinker!
Hyllene som følger med er av metallsprinkler med noe jeg tror er en plastplate som ligger oppå. Etasjeskilleren er av metallsprinkler ja.
Takk for svar!Rosalinda wrote:Sprinklene er lakkert ja. Skikkelig gjort også, ikke sånn plast som gnages av lett.
Hvordan stinker jennyhyllene? Er de ikke av hard plast som det er lett å rengjøre da?

Ok, så hyllene er sikre for rotteføtter, det er jo bra! Men hvordan ordner du det med etasjeskilleren? Legger du fleece oppå der også? Og rottene roter det ikke til?
Mine jennyhyller stinker ikke
Jeg tørker opp hver gang det er tiss eller noe annet griseri der da. Men det regner jeg med at de fleste andre også gjør?

Stine
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Etasjeskilleren og bunnen har panner av plast. Disse kler jeg med fleece, akkurat som jeg gjør med hyllene.
Når det gjelder jennyhyller så tørket jeg av de hver dag. Men det hjalp lite. Tisset setter seg i de små rillene og hullene. Og ikke minst impregneres det i jennyskruene og langs kantene mot selve buret. Skikkelig ekkelt. Jeg ble lei av å demontere hyllene annenhverdag for å gjøre skikkelig rent, så jeg har utviklet kraftig allergi for de inretningene der
Men så har jeg rottene i stua da, og jeg har nulltoleranse for lukt der.
Når det gjelder jennyhyller så tørket jeg av de hver dag. Men det hjalp lite. Tisset setter seg i de små rillene og hullene. Og ikke minst impregneres det i jennyskruene og langs kantene mot selve buret. Skikkelig ekkelt. Jeg ble lei av å demontere hyllene annenhverdag for å gjøre skikkelig rent, så jeg har utviklet kraftig allergi for de inretningene der

Men så har jeg rottene i stua da, og jeg har nulltoleranse for lukt der.