Tror ikke furet tower blir solgt nytt i Norge lenger. Jeg vet at jeg fikk et av de siste som zooper tok inn. De hadde vist problemmer med å skaffe flere men man kan jo evt ta kontakt med dem. Men kan få et tower veldig billig fra england hvis man leter litt mener jeg å huske. Betalte vell ca 2300 for mitt her mener jeg å huske.
Dersom man ikke har noe i mot et brukt bur kan jeg også anbefale å holde et øye med ilderforumet sin salgstråd. Mange bur som blir solgt der om dagen etterhvert som de fleste nå går over til fn bur.
Radney wrote:Furet tower koster kr.2197,- inklusiv frakt. Det ser meget bra ut. Ser faktisk ganske likt ut som to jenny bur oppå hverandre. Er det noen som har erfaring med Furet tower ?
Buret koster kr.2197,- inklusiv frakt med dagens kronekurs.
Stemmer det som Morgaine sier. Jeg har selv 2 furet tower bur og er kjempefornøyd med disse. Trodde selv at de var ca 2 Jennybur oppå hverandre da jeg kjøpte det første, og fikk sjokk da jeg så hvor stort det var. Men vi var kjempefornøyd med det og kjøpte 1 til http://www.123hjemmeside.no/Larm/19656461