Savic Royal Suite 95 Double
Moderator: Moderatorer
-
- Betarotte
Re: Savic Royal Suite 95 Double
Jeg sparer til å dra ned til danmark, tenker å kjøpe minst to bur på turen. Men tar nok litt tid før jeg får råd til det. Tenk så mange jeg får plass til da! Og det kommer til å gjøre rengjøringen til en lek. Utrolig fint at buret kan deles av også.
rotteslottet.blogspot.no
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
Jeg er såå fornøyd! Det er så stoooooort! :gasp: :gasp: Holder på å innrede nå! Håper på opphold i morgen så jeg får dratt til byen å kjøpt fleece og lagd liners! Rottene kommer til å slite seg ut med all utforskingen tenker jeg!

~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~
Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mitt. Det er så utrolig enkelt å rengjøre, er som en drøm. Og innredningen er enkelt. :cheer: :cheer:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
-
- Betarotte
Er jo nesten et mareritt å rengjøre 5-7 bur hvor man må løfte av toppen:-p går greit foreløpig, men i lengden kan det bli slitsomt.
rotteslottet.blogspot.no
-
- Alfatryne
Jeg bestilte RS bur og jeg får det rett på døra, syns egentlig det er best så slipper jeg å stresse med å dra til DK, ofra de ekstra kronene for
å få det sendt til Norge :cheerful:
å få det sendt til Norge :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
Jeg ble skikkelig overrasket over hvor liten pakken som buret lå inni er! Den er tung, men pakken er seriøst liten!
Og jeg har fortsatt ikke fått noe regning fra tolltingen! Ble blillig bur egentlig! :O
Og jeg har fortsatt ikke fått noe regning fra tolltingen! Ble blillig bur egentlig! :O
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~
Noen som vet om nettbutikker i Norge som selger det buret? 

tror det ikke er noen norske nettbutikker nermeste er vell Danmark som selger dette buret dessverre jeg har ivertfall ikke funnet noen u heldigvis kunne tenkt meg dette buret jeg også 
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi
Åjaa, tusen takk for svar :boing:
glemte å si at det er lux shoppen de fleste kjøper dette buret i fra zoopluss som selger dette buret også leverer ikke til Norge ser det ut som jeg fikk det ikke til ivertfall men kansje det er noen andre her som vet om noen andre nettsiden eller får det til på zoopluss :cheesy:
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi
-
- Alfatryne
Det er dessverre ingen norske dyrebutikker eller nettbutikker som selger RS.
De fleste som kjøper RS, kjøper det fra danmark, altså lux shoppen, har sett det på noen svenske sider men de sender ikke til norge (typisk nok).
Jeg forhørte meg med noen nettbutikker om de kunne ta inn, men det kunne de ikke :klaskepanne:
De fleste som kjøper RS, kjøper det fra danmark, altså lux shoppen, har sett det på noen svenske sider men de sender ikke til norge (typisk nok).
Jeg forhørte meg med noen nettbutikker om de kunne ta inn, men det kunne de ikke :klaskepanne:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
Det går an å få tak i RS bur via enkelte dyrebutikker i Norge. Eg kjøpte mitt bur på ein Zoo1 dyrebutikk , for kr 4800,-
De har den ikkje i butikken, men kan bestille.
RS bur står i katalogen til danske Eldorado som enkelte dyrebutikker her i Norge får varene sine gjennom.
Spurte også på andre butikker som ikkje får varene sine derfrå, men prisen vart mykje høgare der.
RS bur står i katalogen til danske Eldorado som enkelte dyrebutikker her i Norge får varene sine gjennom.
Spurte også på andre butikker som ikkje får varene sine derfrå, men prisen vart mykje høgare der.
-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
Tusen takk for denne opplysningen! jeg har nå ringt inn til Zoo1 for å prøve å få dem til å ta inn for meg!iwonamo wrote:Det går an å få tak i RS bur via enkelte dyrebutikker i Norge. Eg kjøpte mitt bur på ein Zoo1 dyrebutikk , for kr 4800,-
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda ♥ Børre, Gabriel, Theo ♥
-
- Betarotte
Oi oi, si ifra hvordan det går Kamilla. Silker på et RS selv...
Kunne tenkt meg å "pusset opp" Veneziaen og pakket det vekk i boden.. :giggle:

-
- Alfatryne
Venter fortsatt på mitt RS, fikk mail om at det var utsolgt fra produsenten og får ikke inn før neste uke forhåpentligvis :klaskepanne:
Utolmodiiiiig :thhpt:
Utolmodiiiiig :thhpt: