jeg synes vi skal tenke på hvilke dyr vi har med å gjøre. er veldig mye fokus på hvor lite rotta tåler, da vi faktisk har å gjøre med det dyret som nesten vil overleve oss alle ved dommedag.
det tåler ikke sååå lite som vi skal ha det til, mine har da fått i seg både det ene og det andre, spist ting, drukket ting, gnaget på ting, jeg har vasket med klor, engangsvårkluter, osv uten reakjson på noen av mine. selvfølgelig tar man forrhåndsregler, jeg sitter ikke å ser på at pixie spiser opp fredsliljen eller julestjerna, de er serdeles giftige, men hun har da tygget i seg 1/3 av planten
"Get serious"
Moderator: Moderatorer
Re: "Get serious"
Jeg kan jo sende de som selger produktet en mail, og høre med de 

Syntes du det er en god ide å vaske hår med våt klut etter shampo? :pBlackNenne wrote:Joa, er med på den. Men det står jo det på alt fra shampo til salmiakk. :crazy:
Dette bruker jeg MenforSan på gulvene.
Har også prøvd dette men var ikke like fint som dette. Den siste er favoritten min.
Det Get Serious greia har UTROLIG gode reviews på petsmart.com. Men hvor har du tenkt å kjøpe det?
Jeg fikk kjøpt det på dyreklinikken jeg bruker (Heimdal dyreklinikk i Trondheim).
-
- Betarotte
Nei. Men det er jo sikkert ikke farlig.Rubisco wrote:Syntes du det er en god ide å vaske hår med våt klut etter shampo? :pBlackNenne wrote:Joa, er med på den. Men det står jo det på alt fra shampo til salmiakk. :crazy:

Men det står "skyll grundig" på alt fra milde ufarlige produkter, til de aller sterkeste. Så det trenger ikke å bety at produktet er direkte farlig om man ikke gjør det.
Det står "skyll grundig" på shampoo også :nottelling:BlackNenne wrote:Nei. Men det er jo sikkert ikke farlig.Rubisco wrote:Syntes du det er en god ide å vaske hår med våt klut etter shampo? :pBlackNenne wrote:Joa, er med på den. Men det står jo det på alt fra shampo til salmiakk. :crazy:
Men det står "skyll grundig" på alt fra milde ufarlige produkter, til de aller sterkeste. Så det trenger ikke å bety at produktet er direkte farlig om man ikke gjør det.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
-
- Betarotte
Nettopp.Niana wrote: Det står "skyll grundig" på shampoo også :nottelling: