Rotterommet vårt!
Moderator: Moderatorer
Re: Rotterommet vårt!
Æææ, så utrolig fint!! :peewaggle:
Nå fikk jeg lyst til å gjøre det samme :giggle:
Nå fikk jeg lyst til å gjøre det samme :giggle:
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses:
Takk og takk, Norakul 
Og har du lyst og mulighet, så har du lov

Og har du lyst og mulighet, så har du lov
-
- Gammelrotte
For et flott rotterom!! De har de virkelig fint :cheerful: Jeg og gubben kikker på hus nå, så jeg håper jeg kan få et rom hvor jeg kan gjøre akkurat som jeg vil 

A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
-
- Gnager på ledninger
Wow!
Den klatreveggen på bilde tre var jo dritkul!

Den klatreveggen på bilde tre var jo dritkul!
Oh herlighet!!! Tenk så fantastisk å være rotte hos deg da :boing: :boing: :boing:
Definitivt en fremtidsdrøm!
Definitivt en fremtidsdrøm!
Så fint det ble! 

Utrolig herlig! :party: Heldige barter! Har selv også en slik drøm - et eget rom kun til bartene :cheesy: Foreløbig leier jeg og samboerne (bor med kjæresten og venninne) et eget hus, og vi har egentlig et rom ledig! Men det må gjøres noen endringer i så fall. Dessuten skal jo vi ikke bo her for evig heller, så jeg vipper ved tanken - skal, skal ikke, skal, skal ikke. :nottelling: Heldigvis har vi en snill huseier, så vi kan gjøre veldig mye som vi vil da! Så får se, kanskje vi klarer å mikse et rotterom i slutten av sommer'n!
If you live among wolves, you have to act like a wolf.
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt ♥
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt ♥
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta
Ser dette var litt gammel tråd, men jeg meldte meg inn i forumet nå. så fantastisk med eget rom til bebisene sine! dette må da være drømmen for alle dyreeiere, å gi de den plassen de virkelig trenger
Et morsomt aktiviseringstips (når du har god plass) er å gi de noe å grave i. f eks krydder-urte-potter. det er morro! hender man finner de som er litt store i str. ellers kan man ta med mose, blåbærlyng og bringebær-"busk" og div grener med blader og skudd på til de. tar man av frukt (eple, plomme) og bær-trær (rognebær feks) er det safe. Det er fantastisk å se på at dyrene sine trives!

Saving one animal will not change the world, but it will change the world for that one animal.
Så vidt jeg vet skal vel ikke rottene ha stenfrukt-trær. Som plomme, moreller, kirsebær osv. Men eple og pære er helt greit. :jepp:Sammi wrote: tar man av frukt (eple, plomme) og bær-trær (rognebær feks) er det safe. Det er fantastisk å se på at dyrene sine trives!
Bare i forbifarta,det er steinene i de nevnte fruktene som kan inneholde blåsyre.Selve frukta og treet er nok safe. :jepp:
Men man kan ikke gi kaniner steinfruktrær, fordi barken også inneholder mye blåsyre. Så regner med dette og gjelder rotter.tantepose wrote:Bare i forbifarta,det er steinene i de nevnte fruktene som kan inneholde blåsyre.Selve frukta og treet er nok safe. :jepp:
Oki. :cheerful:
OPS :O Ja jeg har faktisk bare gitt mine dyr eple og rognebærtre. noen som vet om lønn og hassel er ok? og hva er det som gjør at rotter ikke skal ha gran? og gjelder dette andre dyr og? mus fx?
Saving one animal will not change the world, but it will change the world for that one animal.