Har noen av dere en formening om dette buret?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

ratmaestro

Post by ratmaestro »

anita wrote:Har sett Essgi på Storo og Strømmen storsenter; dyrt og deilig fra 3500kr og oppover.
Reviews av diverse bur:
http://www.fancy-rats.co.uk/resources/p ... p?c=4&p=23
Ellers finnes det jo store og gjerne rimelige bur i danske nettbutikker. Og ja; Scoiattoli 5 er en drøm å ha med å gjøre - helt utrolig lettstelt!
Anita
Det er faktisk dette buret, som du hadde linket, jeg kjøpte til rottene mine. Betalte 1430kr. på dyrenes verden.

Liker rottene de tunnelene man får kjøpt til ildere? Og klarer de å klatre opp og ned i dem? Har tenkt å bytte ut "stigene" med sånne. Evt. noe annet, hvis noen har forslag..?

Image

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Image
Disse du mener?
Ikke noe problem å bruke de så lenge de ikke står loddrett oppover. Rottene mine liker de så godt at de helst ikke kommer ut av de igjen..
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Image
Rottene elsket den tunnelen som gikk over buret..
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Må ha vært noe dr*t å rengjøre den tunnellen :D

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Hehe, det blir hva man gjør det til. Jeg har rotter fordi jeg liker å dulle og styre for de, og hvis det innebærer at jeg må skrubbe en altfor lang tunnel annenhver dag fordi rottene mine er så late at de ikke gidder å gå på do, ja, så sitter jeg og skrubber :) Så lenge rottene mine liker den, så er det verdt det ;)

Nå er det jo ingen av rottene som står i det buret akkurat nå, så pr dags dato er det ingen problemstilling :)
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Locked