Vis oss buret ditt!

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Rattus Norvegicus

Post by Rattus Norvegicus »

Rotteelsker wrote:Sytten rotter?! :shock: Oj OJ!
Faktisk har jeg 18 rotter (+3 på vej i løbet af de næste 2 uger)
Den 18. går for sig selv pga. af mide-behandling :?
Han skal dog ind i pigeburet om 3 uger... (han er kastrat :wink: )

rat_girl_90

=)

Post by rat_girl_90 »

Image

Et bilde av buret te guttene mine... Ska kjøpe et større, nor 'familien' blir større... :D

Henriette

Post by Henriette »

Mine bure, der er 3 forskellige :nod:

Her går drengene jeg købte i holland
Image

Min mellem gruppe kalder jeg dem, deres alder er omkring 1 år.
Image

Am main, som sidder på en iglo.
Image

De gamle drenge.
Image

Mine pige bure har jeg ikke nogen billeder af pt :klovn:

SamIam

Post by SamIam »

Jeg tenkte å gjøre det samme som du har gjørt.. bygge på mitt bur med et til.. så bra at det funker.. Nå vet jeg at jeg kan gjøre det :)

Anna :geek:

Henriette

Post by Henriette »

SamIam wrote:Jeg tenkte å gjøre det samme som du har gjørt.. bygge på mitt bur med et til.. så bra at det funker.. Nå vet jeg at jeg kan gjøre det :)

Anna :geek:
Mine bure er købt sådan fra Tyskland af, ikke noget jeg selv har lavet.

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

anita wrote:WoW! Dette så da skikkelig artig ut: type, mål og pris etterlyses! Har sikkert hjul? Hva slags hylleplater er det; Kennel?
Anita :D
Glemte helt å svare på det jeg :oops:

Målene er som følger:
58x120x53. + hjul og bein på 30 cm (men de regnes vel ikke som bo-areal...)

Bunnen er av plast og har allerede begynt å sprekke...har prøvd med superlim, håper det holder en stund.

Hylleplatene er samme merket som buret, og har hull til rør. (men rørene er i hamster-størrelse, så de få vi har igjen er til pynt og klatring) Her er Silver vaktbikkje, han elsker å følge med fra øverste hylle...

Image
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Marchioro har noen lekre bur innimellom, altså - men det er problemer med leverandøren sier de, og dermed vanskelig å få bestilt disse største burene. Leveringen av småbur ser derimot ut til å gå greit, men reservedeler kan nok være et problem, ja... Du får sende noen på ferie til Italia; der kan sikkert ny bunn skaffes, og til en Ok pris. Hvis det i det hele tatt er mulig å få ny her, er den sikkert ganske dyr. Marchioro ble tatt inn for å være et rimeligere alternativ til Ferplast, men importøren skal ha skrudd opp prisene slik at mange butikker kvier seg for å ta dem inn. Jeg har heller ikke greid å få napp på bestilling av slike bur, så da rettet jeg blikket andre steder. Men det ble ikke så verst det heller.. :mrgreen:
Anita

Cavum

Post by Cavum »

Her har vi da buret.
Image

Her har vi 2 av "husene".
Et lite telt og en blå iglo. :D

Image

Intet
Alfatryne

Post by Intet »

For en ukes tid siden hadde jentene mine også et sånt telt. Og de var forsåvidt veldig glad i det også.
Helt til en dag teltet var blitt madrass, og ståltråden stod ut til alle kanter. Da måtte mor kaste det. De skal få en sjanse til med nytt telt når mpr får lønning. :D
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

Idamb

Post by Idamb »

Martha

Post by Martha »

Det var jo KJEMPE stilig, guttene kommer sikkert til å STOR kose seg der. :D

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Super fint:) Åssen bur er det egentlig? Vet du hvor man får kjøpt det? har sett etter et stort bur skjønner du, men har ikke funnet det i dyrebutikkene.. Hvor stort er det egentlig?

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Det ser ut til å være en Ferplast Combi. Slike henger ikke på trær da ikke produseres lengre, og det omsettes ca 2 brukte i året. I høst har det vært et tilsalgs på vestlandet for 16-1700,-; ble senere solgt i Oslo for 1200,- (tok ca 1 time). Det andre lå på 1600,- i Skien / Porsgrunn - også solgt ganske kjapt.
(Men de har forstatt noen nye på lager i Polen - da koster de ca 1700,- på salg i internettbutikk. :mrgreen: )
Anita

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

anita wrote:Det ser ut til å være en Ferplast Combi. Slike henger ikke på trær da ikke produseres lengre, og det omsettes ca 2 brukte i året. I høst har det vært et tilsalgs på vestlandet for 16-1700,-; ble senere solgt i Oslo for 1200,- (tok ca 1 time). Det andre lå på 1600,- i Skien / Porsgrunn - også solgt ganske kjapt.
(Men de har forstatt noen nye på lager i Polen - da koster de ca 1700,- på salg i internettbutikk. :mrgreen: )
Anita
Januar i år kjøpte jeg et Ferplast Combi bur til 800 kr :D .
Jenta som solgte det bodde til og med bare 5 minutter unna.
Mvh
Elin:o)

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

oj oj:S Det skal ikke være lett nei:P Tror jeg får dra på utkikk etter et annet bur jeg;)

Locked