Hva syns dere om dette buret?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Himi-Zoo
Hamstrer mat

Post by Himi-Zoo »

Da kan du legge det frem for moren din at du må ha en til. er ikke riktig at en rotte skal leve livet sitt alene... :cry:

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

hatt en slik mor jeg også :( men når jeg la frem for henne hvor galt det var å ha en rotte aleine, ga ho etter :wink: ho har til og med sin "egen" rotte :P
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

anita
Gammelrotte

Post by anita »

Vis henne forumet - det kan også hjelpe.
Anita

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Skal prøve og si det til henne! :geek:
Må bare kom hjem først.

kikky
Gammelrotte

Post by kikky »

lykke til :wink:

Sandra

Post by Sandra »

Det var litt lite bur, ja. Alt for lite egentlig. Jeg synes ikke det er nok til en rotte en gang. Spør mamman din om å få en til, de skal jo være minst to stk.

Hvordan har det gått forresten?
Ga moren din etter? :thu: :bravo:

Lykke til! :sol:

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Nei.. :(

Ia

Post by Ia »

Finns det inget annat djur du är intresserad av att ha istället?
Som kan bo själv? :?:

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Min mening er at buret ser passe ut for en og to rotter, så lenge de får lov til å leke utenfor buret daglig og utfolde seg litt! Du kan jo å gi de aktiviteter inne i buret om tiden ikke stekker til som å gjemme godbiter innpakket i papir ol...bare å passe på at de ikke kjeder seg det!! Ser ut som om du har plass til å kunne henge opp diversse å. Som henge bro (lager etasjer), kokosnøtt.....Reiseburet jeg har er mye mindre enn det du har avbildet....skal jo ha plass til å ha med buret, det er jo hele vitsen :thu: med reisebur! Bakteset i en bil har ikke all verden med plass da man han med annen bagasje å!! Fant å ut at rottene mine foretrakk det lille buret fremfor det store å...(måtte skille de noen dager, for hun ene hadde et sår som måtte få gro..) joda, den ene rotta gikk fra det store buret og inn i det lille og la seg til rette, frivillig! Og siden du kun skal ha en rotte må du å sette av enda mere tid til den for den vil se på deg som flokken! Kose med den, bade den, ha den på pulten om du sitter og leser ol...ha den inni genseren mens du vasker handler mat.....skal nok gå veldig fint!
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Himi-Zoo
Hamstrer mat

Post by Himi-Zoo »

Kan ikke si meg enig i det med tanken på at buret der ser mere egnet ut til 1 undelat... ikke en til to roter, de er uansett større en en undelat. Greit nok at du har den/de mye ute, men alikevel er det for lite, de skal bo inni der utenom de tidene de er ute også. f.eks når han/hun er på jobb/skole/besøk etc... Reisebur derrimot, da skal jeg være enig med størrelsen ;)

Aishi

Post by Aishi »

kikky wrote:hatt en slik mor jeg også :( men når jeg la frem for henne hvor galt det var å ha en rotte aleine, ga ho etter :wink: ho har til og med sin "egen" rotte :P
Du er ikke alene, Kikky! Jeg måtte kjefte mamma ut før at hun faktisk godtok at jeg fikk kjøpe mer enn én. Og de jeg har nå, er verdens beste venninner. :) Av en eller annen grunn, er det alltid halen folk ikke liker. Hva er liksom så galt med den?

PS: Fin shettis du hadde, Kikky! :)

kikky
Gammelrotte

Post by kikky »

hehe, ja det er nok halen de misliker mest : :lol: ja er ikke frisk søt :D hehe

Eli Andrea
Markeringsbehov

Post by Eli Andrea »

for og vere ærli e da nesten halen eg lika best :)
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

kikky
Gammelrotte

Post by kikky »

ja halen er en del av sjarmen :wink:

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Min datter har en haleløs rotte.
Vi har akkurat overtatt henne og kjenner henne derfor ikke så veldig godt enda. Hun er likevel mer "rottete" enn jeg hadde trodd. ( jeg er også veldig svak for rottehalen.)
Julie

Locked