Bur på soverommet?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Første gang jeg fikk rotter i hus, hadde jeg dem på rommet. Hadde jo bare ett rom, bodde på internat. Drikkeflasken gjorde meg GAL, så jeg måtte sette inn vannskål i stedet, jeg..

Senere hadde jeg dem jo på soverommet igjen, når de var flere og hadde større bur, et SKIKKELIG bråkebur med håndtak på veggene som skramlet mot sprinklene når rottene beveget seg. Ble definitivt nesten gæærn av søvnmangel, men etter 2-3 netter sov jeg godt.. :)

Nå har jeg jo 10 stykker, 7 av dem står i en bod nå, de tre andre står på badet..(stort bad, god luft) Men skal snart flytte, da håper jeg å få ha alle i hus igjen.. :) Blir rart, og godt, å få dem i hus.. :) *glede meg*
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Idamb

Post by Idamb »

Jeg har mine 3 gutter på romme. Å det lukter forferdelig. Bråker litt gjør de jo, men bruker propper i øra om det blir for ille.Skulle gjerne klart meg uten lukta men

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Jeg har Marcus og Conrad på rommet mitt, her er går det ganske bra ( :thu: ), unntatt når dem absolutt må sloss når jeg skal sove, men ellers går det greit ;) Lukta merker jeg ikke, selv om jeg har putetrekk som teppe i buret ;)
Drikkeflaska lager lyd her også, men den sovner jeg av! :geek:
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

Locked