Bilder av buret :)

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Er Tropeimporten A/S = Imazo, eller er det et underbruk som bare selger til Norge, ev bare har utstyr?
Hm...hvis det stemmer at det er Imazo, rykker det litt i boikottmuskelen og i prinsippnerven for min del. :?
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Carina

Post by Carina »

Det må jeg ærlig innrømme at det vet jeg faktisk ikke. Er sjefen som står for bestillingene, men importøren heter i alle fall Tropeimporten.

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Katalogen det er snakk om?
http://www.imazo.se/PDF/Smadjurskatalog.pdf

Anita

Carina

Post by Carina »

Det er det faktisk. Hmm, hva er det jeg ikke vet om dette importøren? :shock:

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Hmm, hva er det jeg ikke vet om dette importøren?
Ikke noe som har med bur å gjøre, men det var Imazo som leverte rottene fra Sverige som hadde SDA-virus rundt sist årskifte. Tropehagen-kjeden bestemte seg for å la være å ta inn rotter fra Imazo etter at det ble kjent, men ting tyder på at firmaet ikke bare leverer rotter fra svensk masseoppdrett igjen, men at de også bygger opp aktiviteten. Vi var innom en dyrebutikk (ikke Tropehagen) for noen måneder siden og spurte litt; svaret vi fikk var at de importerte fra Imazo og at de kun fikk inn hannrotter. Det fikk meg til å tenke i de baner at de beholder alle hunner i en periode for å ha nok avlsdyr. En digresjon bort fra temaet, men dog.

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

tropeimporten er et datterselskap under imazo, som ligger i sverige. de har veldig varierende kvalitet på levende dyr, men har en del bra produkter. blant annet selger de alspån, et helt støvfritt strø av oretre som er bra for rotter. det suger ikke så godt som YN, men likevel...jeg vet forresten at de tar ekstra betalt for jenter, så avlsteorien stemmer nok desverre.
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

jeg vet forresten at de tar ekstra betalt for jenter, så avlsteorien stemmer nok desverre.
:( Huff! Det høres ikke bra ut.

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Denne katalogen har ikke vi på jobb, var veldig masse kjekt her som jeg aldri har sett før.... Men jeg vet vi bestiller noen varer fra Imazo, men ikke dyr.

Anita og rotta Enzo

Post by Anita og rotta Enzo »

dere .. kan dere som har handlet ikea ting legge ut bilder av det?

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Roger&Ingrid wrote:
Hmm, hva er det jeg ikke vet om dette importøren?
Tropehagen-kjeden bestemte seg for å la være å ta inn rotter fra Imazo etter at det ble kjent, men ting tyder på at firmaet ikke bare leverer rotter fra svensk masseoppdrett igjen, men at de også bygger opp aktiviteten. Vi var innom en dyrebutikk (ikke Tropehagen) for noen måneder siden og spurte litt; svaret vi fikk var at de importerte fra Imazo og at de kun fikk inn hannrotter. Det fikk meg til å tenke i de baner at de beholder alle hunner i en periode for å ha nok avlsdyr. En digresjon bort fra temaet, men dog.
Hmm....Du sier noe der...Sist jeg var inne på tropehagen i tromsø så hadde de bare hann rotter inne. Spurte etter hunn rotter,men de sa at det kun kom gutterotter når de bestillte....Uff....
Mvh
Elin:o)

-Marita

Post by -Marita »

Husker da jeg jobba på tropehagen zoo, da tok vi inn varer i fra Imazo.
De har veldig mye fine ting til dyr!

Locked