Jeg vasker hele buret én gang i uka, da skifter jeg ut avisene og vasker tøyet og hengekøyene. Hver dag skifter jeg i doen, plukker dritt som ligger rundt og tørker over hyllene. Jeg har fem jenter og to kastrater i et Essegi Venezia bur.Gittiamo wrote:Men hvor ofte vasker dere hele buret og hvor ofte skifter dere all strø? Og hvor mange rotter har dere i ett bur?
Vaske bur.
Moderator: Moderatorer
Oj...jeg vasker alt minst hver 4-5 dag, med mine tre jenter (som inntil nylig var fire). Men de er en grisegjeng! Det er svært sjeldent at noe treffer doen hvertfall. Men jeg er ikke så flink til å ta litt hver dag, det ville kanskje kunne spart meg noen dager.
Jeg bruker ellers bare vann. Er stor fan av å spyle ting i dusjen, og sånn vaskes alt her i huset. Trenger man vaskemidler? Jeg syns ofte de lukter vel mye, vel raskt, så kanskje det er der feilen ligger?
Jeg bruker ellers bare vann. Er stor fan av å spyle ting i dusjen, og sånn vaskes alt her i huset. Trenger man vaskemidler? Jeg syns ofte de lukter vel mye, vel raskt, så kanskje det er der feilen ligger?
Maria H.