Jeg kjøpte disse. Lucifer elsker den blå tyggeleken, har hengt den opp som en hengekøye. Minifångsten er hun litt skeptisk til enda, men hun tør nok å gå inn i den etterhvert.
Noe av det smarteste jeg har kjøpt på IKEA må være disse hyllegreiene. Vet ikke helt hva det er, men kan brukes på flere måter i rotteburet, og rottene mine elsker dem! Finner ikke bilde på IKEA sine hjemmesider, men har tatt noen bilder selv:
Ooh, sånne hyllegreier vil jeg også ha, Eirorinon. Buret mitt er så tullete når det gjelder innredningsmuligheter, for smalt for jennyhyller bl.a, så jeg har lite utnytte plassen med.
Og det var det mye smart Tonje Lenore :O Synd jeg bor så langt unna en Ikea
Tonje Lenore wrote:Ikea skulle hatt nettbutikk, tror de hadde tjent på det :sarcastic:
Jeg tror de har det. Men at den er litt dum. Min mor skulle bestille noe der, valgte produkt og skulle "gå til kassen", der stod det plutselig at den typen vare ikke sendes i posten. Så det var jo litt teit å ha bestillingsmuligheter for det..
Hmm, på ikea sin nettside står det "IKEA Norge har dessverre ikke netthandel, men du kan likevel bestille deler av vårt sortiment hjem til deg. Send oss en e-post med hva du ønsker og vi vil hjelpe deg."
De har ikke nett handel da tydeligvis, men man kan bestille ting hjem til seg.. Eh :crazy:
Og jeg la akkurat lenke til bloggen din med disse bildene i en annen tråd, Tonje Lenore :nottelling: viewtopic.php?p=146435#p146435
Elsker den ringsaken som egentlig er til å henge slips/skjerf i, skal kjøpe flere på torsdag, for da skal jeg nemlig en tur på Ikea :cheer: Rottene henger og leker så morsomt i den! Dessuten passer et sånt stort yoghurtbeger perfekt oppi en ring, så da kan jeg henge et beger i den med litt godsaker, så må de ut på klatretur før de får tak i det
Også skal jeg se etter flere kule ting til rottene (skal egentlig kjøpe noe kjedelig til huset også, men det glemmer jeg sikkert når jeg er der, tenker mannen blir imponert når jeg kommer hjem uten gardintrapp og kjøkkenglass )
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred