Noen forslag til store bur med plastbunn?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

kines
Stjeler mat

Post by kines »

Ja det er kjempe flotte bur,absolutt :P Har kikket litt på de jeg.Men jeg ble litt bekymret for om rottene skal gnage på buret om jeg velger bur med plastbunn,så jeg tror jeg vil gå for et veneziabur eller no i metallbunn.Hmm.Får jo aldri helt bestemt meg.Er mange flotte bur azzå ;) :)

MiljamJenta
River avispapir

Post by MiljamJenta »

Jeg tror egentlig det at rotter gnager på plastbunn er litt oppskrytt :roll:
Her har iallefall ingen av rottene smakebitt engang, og jeg har alltid hatt plastbunn ;)
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

Karen---
Alfatryne

Post by Karen--- »

Når Amelie fikk kullet sitt nå, har hun kjedet seg når hun har ammet og ligget og gnaget i det ene hjørnet. Det ble større og større, så Oda måtte kaste det Jennyburet og kjøpe et nytt bur! Kjøpte et ferplast fuglebur, med metallbunn ;)
Dette er nok ikke oppskrytt, Miriam! Har kjøpt et gammelt hamster-reisebur, som også var tygd på i hjørnene av andre rotter!
Det er sikkert ikke så mange som gjør det, men det er jo fullt mulig! Ville ha satset på metallbunn jeg! :) Har vært mest fornøyd med det :rat:
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09

kines
Stjeler mat

Post by kines »

Jeg har hatt rotter før,for noen år siden,og da hadde jeg plastbunn,og det gikk heelt fint.Men jeg tenker at når jeg først skal legge litt penger i nytt bur nå,så er det greit å være på den sikre siden og ta et med metallbunn.
Jeg har hørt at de KAN gnage men at det ikke er så vanlig,men er jeg så uheldig å får en rotte som begynner med det da,er det surt å måtte kjøpe nytt :(Jeg liker veldig godt bur i plast,var det jeg egentlig bestemte meg for.Men nå som jeg har tenkt litt så tror jeg at jeg går for et i metallbunn,så er jeg på den sikre siden :D Vil tro det som oftest går bra med de i plast,men som sagt,hvis jeg er uheldig da...Hadde ikke vært særlig moro å kommet hjem fra jobb en dag og hatt rottene utover stuegulvet,og gudene vet hva de kan ha kost seg med og knasket på :-x huff

Post Reply