Da er jeg ferdig med de to settene som er myntet til andre... da får jeg vel kanskje sette igang med noe til meg selv igjen. Har 5 sett ferdigklipt som har ligget et par måneder
Kul match av stoff
Digg å ha ferdig kappet klart da! Det jeg sliter med når jeg skal lage et sett, og som gjør at jeg drøyer og drøyer det ut før jeg gidder - er at jeg hater å kappe :p
malap wrote:Kul match av stoff
Digg å ha ferdig kappet klart da! Det jeg sliter med når jeg skal lage et sett, og som gjør at jeg drøyer og drøyer det ut før jeg gidder - er at jeg hater å kappe :p
Ferdig med alle settene mine! Endelig! ferie og syk bil slik at man ikke kommer seg noen steder, gjør underverker for rotteholdet
Stoff fra Stoff og Stil, unntatt det sennepsgule som er et Tildastoff fra Panduro. Skilpadde og pinnsvin er foret med polarfleece fra Stoff og stil. De to andre med fleecepledd fra Ikea.
Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline. Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3 https://www.youtube.com/user/TheNameSara
Eg var den einaste i 5.klasse som ikkje fekk symaskinsertifikatet...
Vi går berre ikkje overeins.... Men eg er veldig god på å sy for hand då.... men det gidder eg ikkje. :p
Ann Mari S. Selje
"It's nice to be important, but it's more important to be nice".
Endelig fått inspirasjon til å sy igjen!
Fikk dette settet og ekstra stoff av min rottevenninne Giulia
Jeg har bare sydd de 2 med orange fleece og Giulia resten
Fikk bare lagt ved direktelink av en eller annen grunn :/