ÅjaKaren--- wrote:Nei, det var jeg som fikk denMiljamJenta wrote:Fikk ikke Oda det på rottefesten?Kjempe populær! Men det var en bark, tenkte mer på en sånn type "rot" jeg liksom

Moderator: Moderatorer
ÅjaKaren--- wrote:Nei, det var jeg som fikk denMiljamJenta wrote:Fikk ikke Oda det på rottefesten?Kjempe populær! Men det var en bark, tenkte mer på en sånn type "rot" jeg liksom
MiljamJenta wrote:ÅjaKaren--- wrote:Nei, det var jeg som fikk denMiljamJenta wrote:Fikk ikke Oda det på rottefesten?Kjempe populær! Men det var en bark, tenkte mer på en sånn type "rot" jeg liksom
Ja røtter er jo fine, men man kan kjøpe mye billigere fra bruktbutikker og sånt, jeg tror også jeg har sett det på plansasjen som pynt i blomsterbedd mye billigere enn på dyrebutikk
De metallhyllene fra Ikea høres interessante ut! Jeg har planlagt en Ikeatur på torsdag, trenger litt mer til rottene (og muligens noe så kjedelig som ei gardintrapp og flere kjøkkenglass :nottelling: ) Rottene mine elsker en sånn super sak fra ikea som er til å henge slips, skjerf etc i. Den er som et "teppe" med ringer som er fletta sammen trukket med tettsnurret tykk tråd. Det skal jeg kjøpe flere av. For den tørker så fryktelig seint når jeg har vaska den i dusjen. Også tenkte jeg kjøpe en sånn "henge-oppbevarings-netting-sak" til (tja, hva heter det egentlig?! :crazy: ). Det er er rottenes absolutte favorittsovested, bruker den mer enn hengekøyene, begynner å bli loslitt nå, og tørker også seint (men den kan jeg i det minste ta en runde i tørketrommelen, har prøvd det med den ring-saken også, og har bulket hele den splitter nye trommelen innvendig :suspicious: *sukk* hva man ikke ofrer for disse dyra :cheesy: )Eirorinon wrote:Oi, så morsom tråd!![]()
Bytter litt på hva jeg har i buret, samt hvordan jeg henger/setter opp inventaret, sånn at rottene får et "nytt bur" hver uke. Ikke at mine lider noe nød, for de får springe temmelig masse fritt på stua og kjøkkenet herMen akkurat nå har jeg følgende i buret:
* Avispapir i hovedetasjene
* En matskål
* En drikkeflaske
* To stk toalett med Yesterdays News i
* Diverse fleece og opprevet avispapir som rottene kan ligge på/i
* Fire jennyhyller med fleece på
* Tre bøyde rør satt sammen til ett
* Et avlangt, rett rør
* To sputniker
* En pølsehengekøye
* En hengekøye man kan gjemme seg inni
* To vanlige hengekøyer
* Tre "metallsprinkelhyller" som jeg kjøpte på IKEA en gang, og som jeg som regel henger loddrett. Rottene ELSKER DEM! Skal ta bilde og legge ut en gang. Anbefales!
* Et trehus
* Et iglohus