Bra nettbutikker?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Idaso
Pinky
Posts: 13
Joined: 22 Jan 2010, 19:11
Location: Tromsø

Bra nettbutikker?

Post by Idaso »

Hei!
Har nylig fått overta to rottejenter fra en bekjent og må først bare få si at jeg er helfrelst. Elsker mine nye små krabater!
Dette er mine første rotter og jeg har aldri sett maken til så sosiale burdyr. Har hatt de ute hver dag siden de kom, virker som de stortrives med å få løpe fritt rundt om kring. Så kommer de å legger seg på fanget når de er slitne, helt av seg selv. Blir like sjarmert hver gang <3

Men jeg skulle gjerne fått kjøpt inn litt nytt utstyr til de. Nå står de i et vanlig marsvin/kaninbur som fulgte med de. Har sett så utrulig mange flotte bur her på forumet, rottene ville vel trives mye bedre i et bur med flere etasjer fremfor bredde? Også trenger jeg nye skåler, leker osv.
Er det noen bra nettbutikker som selger slikt? :P


Idaso
Pinky
Posts: 13
Joined: 22 Jan 2010, 19:11
Location: Tromsø

Re: Bra nettbutikker?

Post by Idaso »

Takk! :D

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Bra nettbutikker?

Post by BlackNenne »

Jeg har ikke så god erfaring med equinecaninefeline.com. Skrev nylig noe om det i en annen tråd.
Quoter meg selv :P :
BlackNenne wrote:Ja det har mye fint der til greie priser. Har alltid vært fornøyd tidligere, men nå har det gått to og en halv måned siden jeg bestile masse dilldall for over 1000 kr og har ikke fått noen pakke enda. Tidligere har det tatt ca tre uker, maks fire. Har sendt to mailer på to uker nå, og ikke fått noe svar. Tidligere har jeg fått svar på 24-48 timer, så begynner å bli litt irritert... :|
Nå har det gått tre månder, ikke noe svar, ingen pakke. :(
Har tidligere bestilt en del ferplast-rør. De kom frem knust, men det var ikke så rart, for den var kun pakket inn i en tynn plastsekk med tape rundt. Og det sier seg vel nesten selv at det ikke kommer helt frem fra England...
Sendte bilde av skaden og innpakkningen, ble lovet nye rør, men fikk aldri noen. :roll:
Veldig synd, for de har mye fint der, men tror ikke jeg tør å bestille noe derfra igjen.

Rottefluffen
Hamstrer mat
Posts: 346
Joined: 07 Oct 2009, 20:17
Location: Asker
Contact:

Re: Bra nettbutikker?

Post by Rottefluffen »

det var synsykt myekluss fra den nett siden da jeg fikk furet toweren min. tokk ca 2 eller 2,5 månter å få den!
Smoothie<3 Candking<3

R.I.P Kim<33

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bra nettbutikker?

Post by wollf »

oi... har bare hørt positivt om dem. men knuste ting er jo ikke nødvendigvis dems skyld, er jo transport og om det har vært i toll så kan det ha blitt pakket dårlig. men de jeg er mest fornøyd med er ratwarehouse
uansett. billige bur... se på ebay, sykt billig der

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Re: Bra nettbutikker?

Post by heidiii »

Jeg har bare positive erfaringer med www.equinecaninefeline.com - både med bur og mindre pakker.

Rottefluffen
Hamstrer mat
Posts: 346
Joined: 07 Oct 2009, 20:17
Location: Asker
Contact:

Re: Bra nettbutikker?

Post by Rottefluffen »

har denn derre house tingen rask leveringstid?
Smoothie<3 Candking<3

R.I.P Kim<33

Tonje!
River avispapir
Posts: 875
Joined: 12 Feb 2004, 22:22
Location: Bærum
Contact:

Re: Bra nettbutikker?

Post by Tonje! »

Har lista opp alle nettbutikker med ting som kan brukes til rotter nederst her:

http://tonje.org/rottelenker.shtml
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Bra nettbutikker?

Post by BlackNenne »

wollf wrote:oi... har bare hørt positivt om dem. men knuste ting er jo ikke nødvendigvis dems skyld, er jo transport og om det har vært i toll så kan det ha blitt pakket dårlig. men de jeg er mest fornøyd med er ratwarehouse
uansett. billige bur... se på ebay, sykt billig der
Joda, men det er jo dems ansvar å pakke tingene forsvarlig, og en altfor stor plastikkpose med sprø plastrør i syns jeg ikke er en god nok innpakking. :| Uansett ble jeg jo lovet nye som jeg ikke fikk. :(

Tonje!
River avispapir
Posts: 875
Joined: 12 Feb 2004, 22:22
Location: Bærum
Contact:

Re: Bra nettbutikker?

Post by Tonje! »

Kjipt å høre angående Equinecaninefeline, jeg sitter og venter på en bestilling nå - to pakker fôr og ett ferplastrør :p
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

iselinfl
Omegarotte
Posts: 132
Joined: 14 Dec 2009, 20:49
Location: Oslo

Re: Bra nettbutikker?

Post by iselinfl »

Jeg er bare fornøyd med equincaninefeline, selv om dem av å til slutter å svare på mail.
Men Blacknenne, fikk du sporingskode når pakken ble sendt?
Hvis det har gått tre mnd burde du vel ringe dem eller noen andre som eventuelt kan hjelpe deg med å finne ut av hva som har skjedd?
Som jeg har nevnt tidligere er det proffe firmaer som svindler best. =/
Så gjennom internett bør man alltid være forsiktig.

Men jeg synes også lux shoppen er veldig fin, liker produktene der :) Selv om porto blir en del dyrt derfra.

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Bra nettbutikker?

Post by Stine »

Bestilte et Furet Towr fra equicaninefline, og det kom frem etter 2 uker, MEN det manglet en del, og de svarer ikke på mail.. Det var i sommer, og nå har jeg helt gitt opp å sende mail til dem.
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bra nettbutikker?

Post by wollf »

ratwarehouse er jeg super fornøyd med

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Bra nettbutikker?

Post by BlackNenne »

iselinfl wrote: Men Blacknenne, fikk du sporingskode når pakken ble sendt?
Hvis det har gått tre mnd burde du vel ringe dem eller noen andre som eventuelt kan hjelpe deg med å finne ut av hva som har skjedd?
Fikk ingen sporingskode nei... Men tror ikke jeg har fått det før heller. :hm: Ja jeg bør vel ringe de. Bare kvier meg sånn til å snakke engelsk med briter. Ubehagelig... :P Men får vel hoppe i det. ;)

Post Reply