Dekking av reisebur

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Irene
Gnager på ledninger

Dekking av reisebur

Post by Irene »

Skal reise med mine søte små i ett nytt reisebur. Dette er et reisebur som man kan frakte katter og hund i, ganske stort! Men med såpass store hull, må det noe til for å dekke disse hullene... Har dere noe forslag ? Jeg vil ikke at det skal komme noe trekk inn til de, så skjør som de er!
Lilli, Live & Luna<3
Hvil i fred <3 Mia, Remi, Sofie, Vide, Pernille, Emma & Rikke <3

MissGuardian

Re: Dekking av reisebur

Post by MissGuardian »

Skal du ha for å dekke hullene helt, eller for å gjøre de mindre sånn at de ikke kommer seg ut?

Irene
Gnager på ledninger

Post by Irene »

Tenker å dekk for sånn at ikke det kommer nå trekk inn til dem... Mye vind ute nå! Skal reise fram og tilbake med buss!
I forhold til hullene i "porten" bruker jeg strips, slik at hullene ikke blir for stor!
Lilli, Live & Luna<3

MissGuardian

Post by MissGuardian »

Mine bare gnager over stripsene, så jeg bruker netting:p
Mener jeg har sett noen her inne som lager trekk til reisebur.. viewtopic.php?f=10&t=6724

Irene
Gnager på ledninger

Post by Irene »

Aaaah, kansje litt lurt med netting ja :P Men får bare satse på at stripsen holder denne helgen! Ja, det var en lur løsning.. Bare synd at jeg skal reise nå til helgen og er IKKE flink til slike formingsaktiviteter.. men om jeg bare bretter fleez over, så går det vell bra :)
Lilli, Live & Luna<3

MissGuardian

Post by MissGuardian »

Irene wrote:Aaaah, kansje litt lurt med netting ja :P Men får bare satse på at stripsen holder denne helgen! Ja, det var en lur løsning.. Bare synd at jeg skal reise nå til helgen og er IKKE flink til slike formingsaktiviteter.. men om jeg bare bretter fleez over, så går det vell bra :)
JEg kan det ikke jeg heller hvis det er noen trøst!
Jeg kjøpte nettingen min på dyrebutikken(midtun zoo), men de har sikkert andre steder også. Den jeg har er ruter på ca 1x1cm

Tiannina
Tisser i køyene

Post by Tiannina »

Jeg pleier å enten ha fleece eller et ulleteppe tullet rundt buret når jeg har med mine ut når det er litt kjørlig :)
Og har også fleece og papirstrimler og div inni buret :)
Tina og englehalene :rottehode:

R.I.P Bailey, Oscar, Oliver, Smestad, Felix, Buster og Henry

Post Reply