Burstrø

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Niniel

Burstrø

Post by Niniel »

Jeg har prøvd å bestille Beekay strø, men har fått til svar at nettbutikken ikke åpner før om et par uker. I mellomtiden må jeg derfor ha et alternativ. På tropehagen zoo sin nettbutikk, står det noen alternativer under kategorien burstrø. Det eneste som jeg kan tenke meg er bra for rottene av dem er "kuttet tre". Om produktet står det:Kuttet tre, støver ikke og har god oppsugninsevne. Men en ansatt i tropehagen mente at Miljøstrø som egentlig er tettpakket spon i pellets form, ikke støver, så jeg er skeptisk til tropehagen. På nettbutikken står det uansett ikke noe om at miljøstrøet ikke støver, så beskrivelsen der virker litt mer troverdig.

Hva tror dere? Er kuttet tre noe som kan brukes inntil jeg har fått annskaffet Beekay strø?

Chai
Pinglerotte

Re: Burstrø

Post by Chai »

Du kan nok bruke det så lenge det ikke er laget av gran og furu ;)
A well balanced person has a rat on each shoulder
http://tearats.blogspot.com
Mvh Jen

Stine
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne

Post by Stine »

Miljøstrø lages som regel av bartrær ;)
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

og de i pelletsform støver veldig da de blir tråkket sund. bedre med toalett da

Skaubytroll
Alfatryne

Post by Skaubytroll »

Jeg bruker allspon som jeg kjøper på Buster Zoo i Ski... Jeg vet ikke hvor hen du bor, men hvis du bor i nærheten av Ski så er det verdt et besøk ;)
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Niniel

Post by Niniel »

Hei. Ser at jeg kan ha feilformulert litt. Miljøstrø er ikke det samme som "kuttet tre". Det er to helt forskjellige produkter. Jeg skal ikke bruke/kjøpe miljøstrø, men "kuttet tre". Skal finne ut av hvilket tre det er laget av. Takk for svar til alle som har skrevet.

Post Reply