En hel dorull i buret........................

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
rattie19
Sofaspiser
Posts: 147
Joined: 30 Sep 2010, 15:34
Location: Sola

En hel dorull i buret........................

Post by rattie19 »

Milde måne. I løpet av natten så har mine to fått tak i en dorull som tydeligvis sto litt for nærme gitteret.... Hele bunnen er nå dopapir. Toalettet og huset deres er det ikke mulig å se xD Tenk, en hel, ny rull!
Så da tenkte jeg over hva annet de hadde dratt med seg om de hadde fått sjansen til å være alene på rommet mitt, og fra der så tenkte jeg hva det merkeligste deres rotter har dratt med seg inn i buret?
En litt humor-tråd til en forandring :cheerful:
Thea og Prikken <3

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: En hel dorull i buret........................

Post by Titovn »

Haha, uff!

Hadde kjøpt sånn first årice servietter, som jentene hadde fåt tak i MASSE av :nottelling: også en liten bit av en plastpose da, den fant jeg oppå matskålen :p

gutten vår har ødelagt en plastpose som stod for nærme buret, og jeg tror dte var søppel oppi den også :nottelling:

Har alltid vært veldig nøye på å sette ting fo nærme buret, selv om jeg kan glemme dt litt,så d ehar ikke fått tak i så mye, enda! :bleh:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: En hel dorull i buret........................

Post by Tonje Lenore »

Haha :rofl:

Jeg har en tendens til å sette tørkestativet litt for nærme rotteburet så noen ganger jeg kan se bh'er, boxere, sokker osv i buret!
Morsomste er jo at de får tak i det her, disse luringene :nottelling:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Usagi-Zakura
Omegarotte
Posts: 131
Joined: 27 Sep 2010, 22:21
Location: Klæbu

Re: En hel dorull i buret........................

Post by Usagi-Zakura »

Jeg lar ikke noe stå nær nok rotteburet til at de får tak i det:p
Det har derimot hendt seg de har fått tak i en gardin eller rottemat-posen om den står for nærme.

rattie19
Sofaspiser
Posts: 147
Joined: 30 Sep 2010, 15:34
Location: Sola

Re: En hel dorull i buret........................

Post by rattie19 »

Huffameg :P De har også prøvd å dra inn en blyant og et stort fleeceteppe oppover tidene x) Ellers så lar jeg ikke ting ligge for nærme, men det er lett å glemme om "man skal bare" :roflmao:
Thea og Prikken <3

Tiannina
Tisser i køyene
Posts: 618
Joined: 09 Oct 2008, 18:03

Re: En hel dorull i buret........................

Post by Tiannina »

Oscar prøvde å dra med seg hele aviser og poser med ting i inn i buret han :giggle:
Men det var når døra sto oppe da:P
Tina og englehalene :rottehode:

R.I.P Bailey, Oscar, Oliver, Smestad, Felix, Buster og Henry

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: En hel dorull i buret........................

Post by Søstrene Halvorsen »

Mine søste små jenter har klart å få med seg et par ullsokker inn og det var veldigstas og vise eieren hvor flinke dem var til og titte ut av to hull de hadd laget. ellers er aviser og doruller det som har godt mest inn i burene.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: En hel dorull i buret........................

Post by torasrotter »

Mammas blondegardiner i ekte silke :suspicious:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

MissGuardian

Re: En hel dorull i buret........................

Post by MissGuardian »

Mye rart.. Deriblant makulert et håndkle totalt..

rattie19
Sofaspiser
Posts: 147
Joined: 30 Sep 2010, 15:34
Location: Sola

Re: En hel dorull i buret........................

Post by rattie19 »

Tora: Haha, silkegardiner xD Den tar kaka!
Thea og Prikken <3

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Re: En hel dorull i buret........................

Post by Christi »

Kjæresten fant en hel ullgenser, makulert til perfekte ullremser, inni jenterotteburet han hadde på den tida. Han hadde lagt fra seg genseren i nærheten av buret, og jentene hadde gnagd genseren slik at de fikk dratt inn den ene remsen etter den andre helt til hele genseren var inni buret, i sirlige tøyremser...skikkelig gøy altså!

Jeg har pleid å lære mine rotter å dra hyssing inn i buret, vet å binde godbiter i korte hyssingstumper og gradvis øke lengden på tråden. Det er kjempegøy å se rottene stå på to bein og hale og dra i hyssingen i rekordfart for å få tak i godbiten :roflmao: Pleier å ta ut hyssingen etter lekestunden da, for sikkerhetsskyld.
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Re: En hel dorull i buret........................

Post by Lillelunde »

Kult! Morsomme rotter altså.
Brettet hånklær jeg, la de rett ved buret i vaskekurven.. gjett hva jeg så neste morgning? to håndklær hadde blitt dratt inn og delt opp i perfekte strimler!
Den ene rotten liker svært godt å hente papirene som ligge i kopimaskinen og dra med seg inn.. smart rotte!
Men! det de er utrolig flinke på, er å få ting UT av buret! kan finne fult av bæsjer, mat, burstrø, avispapir og halvspiste leker utfor buret! :suspicious:
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: En hel dorull i buret........................

Post by Titovn »

Når vi prøvde Oxbow, kunne vi høre enkelte ganger at maten ble kastet ut av buret, eller noe :nottelling: FAnt mat omrking åp gulvet, utenfor buret og høre det "mslat" i veggen og slik, haha :crazybonk:

Mine er veldig flinke til å "smake" åp hundesnuter som kommer for nærme da! Shakita, lærer jo aldri heller, og hun har blitt biti så hardt at hun pepe SKIKKELIG - men neida, vi stikker snuta bort igjen, ingenting har liksom skjedd, dumme hund :suspicious:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: En hel dorull i buret........................

Post by torasrotter »

Dizzie er skikkelig hissig på bikkjer, hun løp bort og bet tiki i foten og når tiki begynte å hyle og løp inn på kjøkkenet fulgte dizzie etter ho og beit ho enda mer :crazy:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

rattie19
Sofaspiser
Posts: 147
Joined: 30 Sep 2010, 15:34
Location: Sola

Re: En hel dorull i buret........................

Post by rattie19 »

Haha! Prikken går gal når katten er på gulvet, da må hun springe etter og prøvesmake tærne til stakkars katten :crazy: Og de har begynt å gå etter mine tær også... Og idag så dro Thea med seg en plastikkpose inn i buret. Ganske ironisk :cheesy:
Thea og Prikken <3

Post Reply