Min nye ide...

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Min nye ide...

Post by Annbritt »

I fredags, efter jeg havde sagt farvel til Pransæssen, trøstespiste jeg bananis med chocoladestykker fra Vebbestrup. Det kommer i vældig praktiske plastikbøtter.
Idag blev den så tom. Jeg fik den ide at lave hul i hvert hjørne og hænge nogle af de ekstra kæder i, som er fulgt med det utal af ferplast rør jeg efterhånden har købt (Jo, der er faktisk også rør i mine bure :roll: ) og så hænge den op i pigernes bur.

Image
Fra venstre mod højre: Sha'una, Adana, Gauri og Shanti. Ikke alle jordens mindste tøser :lol:

Hvad kan jeg sige? Den er et hit! Jeg må til at spise mere is :lol:
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Camilla Ø »

Det så ut som en god ide :D Jeg må også prøve!!

Camilla

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Hehe... noen som husker Melodys jenter?
http://www.melodynett.com/bildegalleri/ ... lder07.php
Søtt... :)

Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Post by Annbritt »

Kunne godt huske, at Melody havde lavet noget lignende... Men for mig var ideen ny, da jeg aldrig selv havde lavet en før ;)

Det tog mig også lidt tid at finde ud af hvordan jeg skulle lave hullerne, med mine 10 tommelfingre :?
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Nemesis
Tisser i køyene
Posts: 580
Joined: 08 Sep 2004, 17:05
Location: Trondheim

Post by Nemesis »

Kult! Skal stjele idéen :D

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Jeg har hatt isboks-hus helt siden jeg hentet max og splinter hos Shelly. Det er alltid det mest populære huset :)
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Kult! Det må jeg også lage! Har en litt lengre holdbarhet kanskje? Spesielt guttene mine raserer hengekøyene på
1-2-3 :wink:
Hilsen!
Rose

Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Camilla Ø »

Det gjorde mine også :D Det gikk noen få dager så hadde de "klippet" trådene så hengekøya ikke kunne henge lenger! Jeg lagde et "rør" av et bukseben som jeg sydde sammen i den ene enden, og det henger i hvert fall enda, men det var tydelig ikke nok med det ene hullet jeg hadde laget :wink:

Camilla

kriztin

Post by kriztin »

Morgan's wrote:Kult! Det må jeg også lage! Har en litt lengre holdbarhet kanskje? Spesielt guttene mine raserer hengekøyene på
1-2-3 :wink:
Jeg sydde en hengekøye med hule, kun plass til en tjukk rotte, eller to. De ligger der tre stk i gangen, ofte! Så må de bytte på, for når Satan kommer er det bare en ting å gjøre - flytte seg!

Locked