Beste oppfinnelsen til nå!

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Beste oppfinnelsen til nå!

Post by Lillelunde »

Var nettopp i syden, tenkte å kjøpe en laserpenn jeg kunne leke med katten min med.. men han er jo så lat, ser bare dumt på meg :nottelling:
Kjedet meg for et par timer siden, tok ut alle rottene og skulle se om rottene ville leke, de ble jo helt galne! Sprang etter den røde prikken som det skulle vert en godbit! Etter en halvtime med dette var de helt kjørte, og sovnet sammen i en klynge! :aww:

Noen andre ting de kan like å leke med? :grin:
Eller noen som har noen morsomme historier og fortelle? :nottelling:
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

Nochan
Stjeler mat
Posts: 86
Joined: 27 Jun 2010, 19:52

Re: Beste oppfinnelsen til nå!

Post by Nochan »

Sånn laser har jeg også :grin: Men her er det bare kattene som elsker den da. Vet at de solgte sånne på lekebutikker her før, men fant ingen steder så jeg gikk for den på dyrebutikken til en (syk)pris på 99kr :crazy:

Når jeg hadde rotter så elsket de godbitball og en katteleke som var en pinne med fjær på enden.

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Beste oppfinnelsen til nå!

Post by Larm »

Vær forsiktig så laseren ikke treffer øynene, for den kan skade synet til både dyr og mennesker. :trist: Noen av disse pennene med sterk laser ble forbudt i Norge :wink:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Beste oppfinnelsen til nå!

Post by wollf »

de bruker ikke slike laser penner med sterk laser lenger. og de som er det koster en god del mere

anni

Re: Beste oppfinnelsen til nå!

Post by anni »

Lillelunde wrote:Var nettopp i syden, tenkte å kjøpe en laserpenn jeg kunne leke med katten min med.. men han er jo så lat, ser bare dumt på meg :nottelling:
Kjedet meg for et par timer siden, tok ut alle rottene og skulle se om rottene ville leke, de ble jo helt galne! Sprang etter den røde prikken som det skulle vert en godbit! Etter en halvtime med dette var de helt kjørte, og sovnet sammen i en klynge! :aww:

Noen andre ting de kan like å leke med? :grin:
Eller noen som har noen morsomme historier og fortelle? :nottelling:
Jeg har også laserpenn til kattene, skal prøve om mine rotter gidder å leke med den :cheer:
God ide :cheer:

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Beste oppfinnelsen til nå!

Post by Titovn »

Haha, jeg prøvde, ingen av mine gadd å bry seg en gang :rofl: Ikke bikkja mi heller, bah, for noen kjedelig dyr jeg har, haha :bleh: Hakke testa ut på katta mi enda da, men :crazy:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Post Reply