Fuzzbutt, erfaringer?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: Fuzzbutt, erfaringer?

Post by utmeldt »

Lyngrottene wrote:Jeg har slike kroker, og de ruster, så jeg endte med og kjøpe kroker på petpile. De er i plastikk, men gode som nye ennå over ett år etter kjøp :-D

åååh! Takk skal du ha! :cheeeers: Jeg leta etter navnet på dem i går men kunne ikke finne bokmerket eller huske hva de het :nottelling: nå brenner det enda mer i pengeboka her :happy:

Er du fornøyd med Petpile?

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Fuzzbutt, erfaringer?

Post by Tonje Lenore »

Jeg er veldig fornøyd med petpile, til tross for at hun har litt lang ventetid er det verdt å vente på da det er
fantastisk kvalitet på det hun syr i tillegg til at rottene mine elsker de køyene :cheerful:

Har bestilt nytt lass da mange av kjøperne til blomsterkullet fikk med seg noen køyer fra henne,
greit å ha påfyll, men nå skal jeg sy mine egne køyer, må bare få tak i kroker :cheesy:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Fuzzbutt, erfaringer?

Post by Lyngrottene »

Anniken wrote:
Lyngrottene wrote:Jeg har slike kroker, og de ruster, så jeg endte med og kjøpe kroker på petpile. De er i plastikk, men gode som nye ennå over ett år etter kjøp :-D

åååh! Takk skal du ha! :cheeeers: Jeg leta etter navnet på dem i går men kunne ikke finne bokmerket eller huske hva de het :nottelling: nå brenner det enda mer i pengeboka her :happy:

Er du fornøyd med Petpile?

Jer er firnøyd ja :-D
Ikke bestilt så mye der, men fikk det fort, ble sendt som brev, og slapp toll da det stod gave på brevet
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

utmeldt

Re: Fuzzbutt, erfaringer?

Post by utmeldt »

Tonje Lenore wrote:Jeg er veldig fornøyd med petpile, til tross for at hun har litt lang ventetid er det verdt å vente på da det er
fantastisk kvalitet på det hun syr i tillegg til at rottene mine elsker de køyene :cheerful:

Har bestilt nytt lass da mange av kjøperne til blomsterkullet fikk med seg noen køyer fra henne,
greit å ha påfyll, men nå skal jeg sy mine egne køyer, må bare få tak i kroker :cheesy:

de ser jo helt fantastiske ut ja! Vurderer å bestille noen :peewaggle:
Noen køyer du spesielt kan anbefale ?

Skal også starte å sy selv, men først må jeg bestille inn litt køyer slik at jeg har noe å herme etter :nottelling:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Fuzzbutt, erfaringer?

Post by Tonje Lenore »

Du kan jo få med deg noen når du kommer til meg i april :cheerful:
Liker egentlig alle, men rottene elsker spesielt tunellene og dobbelt dekkerne! :cheer:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Re: Fuzzbutt, erfaringer?

Post by utmeldt »

Lyngrottene wrote:
Anniken wrote:
Lyngrottene wrote:Jeg har slike kroker, og de ruster, så jeg endte med og kjøpe kroker på petpile. De er i plastikk, men gode som nye ennå over ett år etter kjøp :-D

åååh! Takk skal du ha! :cheeeers: Jeg leta etter navnet på dem i går men kunne ikke finne bokmerket eller huske hva de het :nottelling: nå brenner det enda mer i pengeboka her :happy:

Er du fornøyd med Petpile?

Jer er firnøyd ja :-D
Ikke bestilt så mye der, men fikk det fort, ble sendt som brev, og slapp toll da det stod gave på brevet
greit å slippe toll ja xD jeg har begynt å handle under 200,- på alle sidene for å slippe tollen, men det er jo så vanskelig da :nottelling:

Tonje Lenore wrote:Du kan jo få med deg noen når du kommer til meg i april :cheerful:
Liker egentlig alle, men rottene elsker spesielt tunellene og dobbelt dekkerne! :cheer:
ooh ja det hadde vært supert! kan godt betale for dem :cheer:
Jeg skulle til å bestille et sett nå, men så så jeg at alt hun selger nå kommer i dyreprint og dermed slapp jeg tanken som brennende kull :bleh: Jeg liker ikke dyreprint :rofl:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Fuzzbutt, erfaringer?

Post by Tonje Lenore »

Neida, ikke tenk på det, du får med noen, om du liker så kan du jo bare bestille :cheerful:
Jeg er enig der, er ikke så fan av det jeg heller, haha :roflmao:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Fuzzbutt, erfaringer?

Post by Lyngrottene »

Btw, ser på FB at det er mange som bruker fuzzbutt, så virker som en helt grei nettbutikk ;-)
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Post Reply